BUDI FIT DO LJETA: Vježba za trbuh s fantastičnim rezultatima!

Ilustracija, Foto: Pixabay

Daska (eng. Plank) je jedna od najpopularnijih vježbi diljem svijeta, jer istovremeno djeluje na sve mišićne grupe u tijelu. Najbolje od svega dovoljno ju je izvoditi 5 minuta dnevno da biste vidjeli veliku razliku u obliku svoje figure, piše zadovoljna.hr.


Plank ili daska je statična vježba
koja podrazumijeva ‘lebdenje’ s većinom tijela nad čvrstom površinom poput poda. Iako se prilikom njenog izvođenja koristi minimalno kretanje, nije ju lako napraviti.

Treneri savjetuju da započnete s izvođenjem ove vježbe u trajanju od 10 sekundi, te da polako povećavate vrijeme trajanja sve do pet minuta.

Ova vježba blagonaklono djeluje na muskulaturu cijelog tijela. Izvodite li je svaki dan u trajanju do pet minuta te kroz mjesec dana primijetit ćete promjene na čvrstoći mišića leđa, ruku, stražnjice, nogu i trbuha.

Kako izvesti vježbu?

Stavite prostirku na pod, pa legnite na trbuh. Savijte laktove pod kutom od 90 stupnjeva u visini ramena, pa podignite tijelo oslanjajući se samo podlakticama, te nožnim prstima o tvrdu površinu.  Leđa bi vam trebala biti što ravnija te svojim oblikom podsjećati na dasku. Napnite mišiće trbuha i lagano ga uvucite. Noge bi vam trebale biti ravne, napete i skupljene. Stražnjica bi vam trebala biti napeta.

Kako djeluje ova vježba na tijelo?

Učvršćuje stražnjicu
Vježba je koncentrirana na mišiće stražnjice i bedara, pa jamči oblikovanje tijela prema željama, ali i smanjenje celulita s kritičnih točaka.

Smanjuje bol u leđima
Tijekom izvođenja vježbe mišići donjeg dijela kralježnice su iznimno aktivni, kao i oni kod ramena i vrata. Osim što ojačavate svoja leđa, ova vježba smanjuje bol u leđima izazvanim dugim sjedenjem ili nošenjem torbe između lopatica.

Osnažuje ruke i noge
Većina težine tijela tijekom izvođenja vježbe pada na prste stopala te nadlaktice zbog čega se osnažuje muskulatura ruku i nogu. Neka vas ne zabrinjava osjećaj gorenja u mišićima, to samo znači da radite vježbu na pravi način.

Ravna trbuh i jača trbušne mišiće
Vježba daska blagonaklono djeluje na sagorijevanje masnoća na predjelu trbuha, te tako pojačava vidljivost trbušnih mišića.

Ostavi komentar