Za rad zimske službe planirano je 5 milijuna kuna, ali je Ljerka Cividini, ravnateljica ŽUC-a izrazila nadu da se predviđena sredstva neće morati potrošiti u punom iznosu za zimsku službu, već svrsishodnije za redovno održavanje cesta. Veći problem zimi od snježnih padalina stvara poledica što iziskuje veće količine soli za rasipavanje po prometnicama.
Za ovu zimu planirali su 1200 tona silosne soli i 300 tona skladišne soli što bi trebalo biti dovoljno s obzirom na najavu kakva će zima biti. Mehanizacija je spremna prema planu zimske službe.
Prema prognozama zima koja je pred nama ne bi se trebala razlikovati od prethodnih zima, s time da je prošle godine potrošeno svega 500 tona soli, a iznos za održanje bio je upola manji od predviđenog.
Rad zimske službe počinje 15. studenog zbog čega je u ŽUC-u održan sastanak svih sudionika na održavanju prometnica i sigurnosti putnika u zimskim uvjetima. Na predstavnicima ŽUC-a, državnih cesta i jedinica lokalne uprave i izvođača je zadaća da ceste budu sigurne i prohodne za promet, a na policiji kontrola vozača pridržavaju da li se pridržavaju zimskih uvjeta vožnje.
– U slučaju snijega izlazit ćemo ranije, nećemo čekati da napada 15 cm snijega, kako je prema pravilniku, kazala je ravnateljica Cividini. Prioritet u održavanju u zimskim uvjetima imaju podvožnjaci, nadvožnjaci, mostovi i prijevoji, gdje postoji potencijalna opasnost od iskliznuća vozila i prometnice kojima prometuje veći broj vozila u odnosu na ostale prometnice.
Planovi su pripremljeni, ali hoće li biti dovoljno ljudstva na održavanju prometnica, pitali smo ravnateljicu Cividini.
– Specifičnost zimske službe je da započinje kad krenu niske temperature ili padaline. Tad se zatvaraju gradilišta i automatski se radnici prebacuju s gradilišta na održavanje cesta u zimskom periodu pa se nadam da će ih biti dovoljno, kazala je ravnateljica ŽUC-a.