Ekipa ETŠ-a Čakovec najbolja u Hrvatskoj u rješavanju poslovnog slučaja

– Dok smo mi slavili rođendan škole, oni su u pratnji svojih profesorica Zite Lajtman i Sanje Munđar na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu primali prvu nagradu za najbolji projekt u turizmu! Čestitke Marku, Matiji i Nataliji – učenicima 4.ht razreda – tim je riječima ravnateljica Ekonomske i trgovačke škole Čakovec Bosiljka Vinković Kukolić čestitala učenicima koji su samoinicijativno predstavljali svoju srednju školu i cijelo Međimurje na Inside Tourismu – državnom natjecanju u rješavanju poslovnih slučajeva za učenike završnih razreda srednjih strukovnih škola.

Inside Tourism je „Case study“ natjecanje koje organizira Udruga studenata turizma Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U konkurenciji od pedesetak maturanata iz cijele Hrvatske, najboljim je u rješavanju poslovnog slučaja Milenij hoteli – Uvođenje novog proizvoda u centru Zagrebu proglašen tim Proaktivci koji su činili Matija Topličanec, Natalija Kerovec i Mark Horvat. Oni su sa svojim rješenjem Hotel HERILUX Zagreb impresionirali stručni žiri koji je bio sastavljen od djelatnika poznatog hrvatskog hotelskog brenda Amadrie Park te primili novčanu nagradu u iznosu od 1500 kuna i certifikat o prvom mjestu u rješavanju poslovnih slučajeva.

Učenici su trebali sastaviti kompletni strateški marketinški plan za hotel čija su ciljana skupina potrošača poslovni i obiteljski gosti (visokobudžetne skupine), a pritom su imali slobodu u osmišljavanju imena proizvoda, vizualnog identiteta te ostalih marketinških aktivnosti i sadržaja. Stručni žiri kao najvažnije sastavnice rješenja mladih ambicioznih Međimuraca izdvojio je dodatne sadržaje u sklopu njihova hotela: GVIRC World (kušanje gvirca, medenjaka i drugih medičarskih proizvoda koji su pod zaštitom UNESCO-a), kušaonica autohtonih međimurskih vina i sireva Wines & Spirits i Team Building program ALL FOR ONE za incentive goste. Sve je to ovaj međimurski tim morao sastaviti u roku od dva tjedna.

Prokativci

Proaktivci kažu kako su se prijavili na natjecanje sasvim slučajno kada im je preko profesorice proslijeđen ravnateljičin mail te da sve što su u početku imali su kreativne ideje koje su „nabacivali“ na papir.

– Jedne sam subote slučajno naišao na mail o tom natjecanju koji nam je poslala prof. Lajtman. Primijetio sam kako je natjecanje koncipirano na jedan vrlo izazovan i zanimljiv način te da mi je za njega oko mene potrebno još nekoliko ljudi koji razmišlja na sličan način – kaže voditelj tima Matija koji je nakon toga krenuo zainteresirati svoje kolege Marka i Nataliju, a tada još nisu bili ni svjesni koliko će uspjeha imati kao tim.

Njihov je uspjeh znatno veći kada saznajemo da su se prvi puta u životu susreli s marketinškim pojmovima koje su zatim morali primijeniti u svojem radu na čak 35 stranica.

Međutim, uz dobrovoljnu pomoć njihovih profesorica Munđar i Lajtman bilo je malo lakše krenuti u „marketinške i poslovne vode“. Uskočila je u pomoć i njihova srednja škola te im omogućila vrijeme, literaturu i prostor za rad na ovom izazovnom projektu, a također zahvaljuju i svojem koordinatoru za poslovni slučaj Robiju Špoljariću.

Kažu kako se ne mogu odlučiti koji im je dio zadatka bio najteži. Međutim, najzanimljiviji im je dio bio sastavljanje online i offline promocije gdje su mogli iskazati svoje kreativne sposobnosti i ideje.

Sve troje učenika vidi svoju budućnost na fakultetu – Mark na studiju povijesti, Matija na FPZG-u na politologiji, dok će Nataliji zahvaljujući ovom natjecanju prvi izbor biti EFZG i marketing. Učenici poručuju kako je najveća nagrada ovakvih natjecanja stjecanje novoga socijalnoga kapitala i dobivanje certifikata što im omogućuje lakše zapošljavanje.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE