Virusi već lebde u zraku!

Čim se okrene termostat i upali grijanje, kreće sezona hladnijeg vremena, a time i boravka u zatvorenom prostoru. Ljeti je sve otvoreno, više provjetrujemo prostorije, u kafićima sjedimo na terasama i upijamo zrake sunca. A onda dolazi ono drugo vrijeme koje nas prikuje u zatvorene prostore, a sukladno time stiže sezona virusa.

Mandarine, naranče, limuni, čaj, kuhano vino, zelje, to su sve namirnice koje su must have kako bismo barem malo ojačali organizam u sezoni koja predstoji. Uz to bilo bi odlično jesti bundevu koja je bogata vitaminima A i C,  a odličan je dodatak jelima. Možete je upotrebljavati za pripremu juha, pirea, pita, ili čak peći u pećnici. Jesen je vrijeme berbe jabuka. Jabuke su bogate vlaknima i vitaminom C. Možete ih jesti sirove, dodati ih žitaricama, napraviti kompot ili peći pitu od jabuka.

Kelj i drugo tamnozeleno lisnato povrće su odličan izvor hranjivih tvari poput vitamina A, C i K te folata. Možete ih dodati salatama, juhama ili ih blanširati. Tu su i  neizostavni pečeni kesteni, tradicionalni jesenski specijalitet. Oni su bogati vlaknima i vitaminom C. Pečene kestene možete jesti same ili ih dodati raznim jelima. Šljive su ukusne i bogate vlaknima, a možete ih jesti svježe, sušene, dodavati u smutije ili ih koristiti za pripremu džemova.

Postoji puno namirnica koje su prirodni immunoboost, a isto tako važno je i puno vremena boraviti vani na svježem zraku. Bilo u obliku branja gljiva u šumi, planinarenja ili jednostavno šetnje. Jer znate kako se kaže, ne postoji loše vrijeme, samo loša oprema. Zato kapu na glavu, na noge dobre, nepromočive cipele i put van! U unutarnjim prostorima upotrebljavajte ulja koja su protuupalna, a koja su blagonaklona dišnim putevima. I ja dok sve ovo pišem, mogu vam samo reći da sam se svakako cijepila protiv gripe, jer smo nekad slabiji od prirodnih metoda.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE