Svakog čuda tri dana dosta. Kako sada stvari stoje, to se upravo događa s bojkotom trgovačkih lanaca. Istina, izgubila se i osnovna nit bojkota – kupnja proizvoda po nerealno visokim cijenama. Malo smo bojkotirali u zadane dane, a još smo više kupovali ostalih dana. Dakle, ništa se bitno nije promijenilo.
Oni koji su slabe kupovne moći, lance i ionako zaobilaze, odnosno ulaze samo po nužne stvari dok pak oni koji imaju, kupuju kao da sutra ne postoji. I ne, ne kupuju iz potrebe, već zato što mogu, jer su im bankovni računi puni. A puni su im jer su dobili povišice i to ne zahvaljujući trudu i muci, već dekretom Vlade koja je dijelile povišice kapom i šakom. I tako, dok ima novaca za kojeg se čovjek ne mora pomučiti, ne cijeni se ni njegova vrijednost. Impulzivno se kupuje jer se može. Pri tome se ne pita što će dalje biti, hoće li takvo blagostanje potrajati.
Oni koji imaju malo više godina na leđima i kilometara u nogama, pamte i dobre i loše godine. Naprosto se boje takvih situacija jer znaju da nisu dugotrajne i obično se vrate kao bumerang. Takvi kupuju promišljeno, ono što im treba. To ne znači da se ne počaste, da ne putuju, kupuju si nove stvari. No, sve to rade umjereno, s dozom mjere koliko im kućni budžet to dozvoljava, a da im ipak nešto ostane za Ne daj Bože situaciju.
A takve situacije nikad ne pitaju, samo dođu i to ne jedna, već nekoliko njih u komadu. Pokvari se zamrzivač, veš mašina ili auto što su svakodnevne realne mogućnosti.
Istina, nitko nema ništa protiv kupnje, jer., ruku na srce i trgovci moraju od nečega živjeti te platiti ljude koji strpljivo skeniraju kupljene stvari na blagajnama. Međutim, kupnja ne bi smjela biti obiteljski izlet, nešto što čini smisao života već jednostavno nešto što moramo obaviti isto kao i prati suđe ili rublje.
Niti veš ne peremo svaki dan, pa tako ni u trgovinu ne moramo baš svaki dan jer nam ipak stvari iz dućana nisu od životne stvarnosti. Osim toga, uvijek imamo nešto doma s čime se može izostala namirnica zamijeniti, što u konačnici razvija čovjekovu maštu i kreativnost.