Od sporazuma o integriranom putničkom prijevozu, do vožnje vlakom za 1 sat do Zagreba, put je dug kao vožnja HŽ-om

U četvrtak, 21. veljače u Maloj vijećnici Međimurske županije potpisan je Sporazum o dugogodišnjem partnerskom odnosu u razvoju željezničkog prometa i integriranog prijevoza putnika na području Koprivničko-križevačke, Međimurske i Varaždinske županije – regije sjeverne Hrvatske, između HŽ Putnički prijevoz i navedenih županija, a nakon toga sudionici potpisivanja Sporazuma dali su i izjave za medije.

Na potpisivanju sporazuma bili su župan Međimurske županije Matije Posavec, državna tajnica u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Nikolina Brnjac, predsjednik Uprave HŽ PP–a Željko Ukić, zamjenik župana Varaždinske županije Robert Vugrin, zamjenik župana Koprivničko – križevačke županije Darkom Sobot i njihovi suradnici.

S velikim interesom otišli na konferenciju za novinare nakon spomenutog potpisivanja sporazuma ne bi li doznali konkretne činjenice prije svega kada će se barem do Zagreba vlakom putovati brže, za taj dugo najavljivani sat vremena. Naime u našem slučaju sporazum tipa da ista karta važi za autobus i vlak u situacija da sat vremena kružite autobusom kroz međimurska naselja do kolodvora u Čakovcu, da bi nakon toga s tom istom kartom sjeli na vlak koji tri sata vozi do Zagreba u današnjim uvjetima je potpuno besmislena i žali Bože novca za integriranje takvog sustava.

No unatoč tome što je na sastanku bio predsjednik uprave HŽ prometa i državna tajnica u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture konkretnu informaciju o tome kada ćemo moći brže i po učestalijem voznom redu putovati do Zagreba, nismo dobili.

Naime sada se tek radi strategija razvoja željezničkog prometa, koja će biti gotova za dvije godine, kazal je tajnica u ministarstvu prometa, aona je temeljni dokument na kojega se može planirati razvoj i sve ono što bi javni prijevoz učinilo konkurentnim osobnim automobilima. Kakvo je stanje kod nas najbolje govori podatak da postoci korištenja u svijetu rastu, a kod nas padaju. Tek nakon izrade strategije bit će definirano stanje i potrebe za izgradnjom infrastrukture, objedinjavanja željezničkog i autobusnog prijevoza i izgradnja željezničkih pruga po kojima bi mogli voziti brži vlakovi. A koliko će godina proći do ostvarenja cilja da za sat vremena iz Čakovca dođemo do Zagreba odgovor na to pitanje nisu nam dali.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE