Međimurska popevka trebala bi dobiti svoj dan

Danas je u Maloj vijećnici Međimurske županije predstavljena inicijativa Međimurske županije za proglašenjem Dana međimurske popevke, te kampanja „Priča koja vrijedi svakog slova“.

Okupljenima se prvi obratio međimurski župan Matija Posavec.

– Cijelo vrijeme nastojimo čuvati i promicati identitet Međimurja. Osobno smatram da je identitet nešto najvrijednije što jedan narod ili jedna regija može imati. Međimurci na svim poljima nastoje graditi i promicati našu kulturu i baštinu, a drago mi je što su nam se na tom putu priključili i uspješni poduzetnici koji u okviru svog poslovanja žele učiniti nešto za svoj kraj. Ovo je jedna super promocija naše popevke i kulture kroz jedan kvalitetan proizvod koji tvrtka Marodi proizvodi. Želimo zaštiti našu međimursku popevku, a nakon što je zaštićena od strane UNESCO-a, sada nam je cilj 28. studeni proglasiti Danom međimurske popevke, rekao je župan.

Nakon župana okupljenima se obratila i ravnateljica Muzeja Međimurja, Maša Hrustek Sobočan, koja je naglasila da je ova kampanja tvrtke Marodi “Priča koja vrijedi svakog slova“ i njezina promocija kroz društvene mreže polučila jako velik interes ljudi.

– Mi kao Muzej već godinama njegujemo međimursku popevku, koncertima, stalnim postavama i raznoraznim aktivnostima. Sa županijom pokrenuli smo inicijativu za proglašenjem Dana međimurske popevke, a za studeni planiramo mnoštvo događanja koja su već u procesu organizacije. Muzej Međimurja će i dalje podržavati i nastavi raditi na popularizaciji međimurske popevke.

S nekoliko rečenica obratio se i Dejan Buvač, predsjednik Zajednice hrvatskih kulturno-umjetničkih društava Međimurske županije.

– Prvenstveno zahvaljujem tvrtki Marodi na ovoj inicijativi, a onda i županu i županiji što su podržali ovaj projekt. Od početka smo bili oduševljeni ovom idejom, a vrlo je bitno da se lokalni poduzetnici uključe u očuvanje nematerijalne baštine. Ove knjigice zorno prikazuju, pet međimurskih popevki,  a drago nam je što su nam se u pomoć priključili i Vlatko Štampar, Žaža i Chriztel Renae Aceveda koji su na društvenim mrežama sjajno promovirali međimursku popevku. Drago mi je što je promocija urodila plodom i što župan ide dalje s prijedlogom da se 28. studeni proglasi Danom međimurske popevke. Popevka među nama živi i ona nikada neće izumrijeti.

Za kraj se okupljenima obratio i Antun Marodi, brand menadžer tvrtke Marodi.

– Marodiju je kao međimurskoj tvrtki koja postoji već više od 30 godina, iznimno zadovoljstvo i čast participirati o očuvanju međimurske kulture čijim se dijelom i mi osjećamo. Iz tog razloga odlučili smo pokrenuti kampanju „Priča koja vrijedi svakog slova“, a za nju smo odabrali pet međimurskih popevki za koje smo mislili da su najprikladnije i mlađoj i starijoj populaciji. To je zbirka pjesama koja je napravljena ručno, a prvi put u povijesti naše tvrtke u ovoj kampanji je sudjelovala cijela tvrtka, pa ovim putem želim zahvaliti svim našim zaposlenicima jer bez njih ovo ne bih bilo moguće. Zahvaljujem se i Zajednici hrvatskih kulturno-umjetničkih društava Međimurske županije, županu i svima koji su na bili koji način pomogli da naš cilj kampanje: proglašenje Dana međimurske popevke ide k ostvarenju.

međimurska popevka međimurska popevka

 

 

 

 

 

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE

Prefini lovački gulaš

Lovački gulaš

Impresivna smotra povijesnih postrojbi