Portret suvremenog muškarca glavna je tema na novoj tribini psihološkog ponedjeljka

suvremeni muškarac

Tko je suvremeni muškarac? Što ga čini zadovoljnim? S kojim se problemima današnji muškarac susreće? Što od muškarca očekuje suvremeno društvo, a što je njegova istinska bit? Zašto muškarcima šteti ako ih pretvaramo u prinčeve na bijelom konju, i zbog čega psihološke studije upozoravaju da se suvremeni muškarac ”iznutra raspada”. Sve su to teme koje će biti na programu tribine psihološki ponedjeljak, 20 svibnja u Knjižnici “Nikola Zrinski” Čakovec u 18 sati. Tribinu uređuje i vodi Josipa Mrla, magistra psihologije.

Tribina ”Portret suvremenog muškarca: od uspjeha do raspadanja” posljednji je dio trilogije o međuljudskim (muško-ženskim) odnosima kojoj je cilj proniknuti u, kako ga nazivaju, ”vječiti problem između žena i muškaraca”, ovaj puta analizirajući portret muškarca. Tijekom tribine problematizirat će se i način na koji je ovo ”muško-žensko” pitanje postavljeno, te de se ponuditi načini njegova razrješenja, s ciljem da se u suvremenim vremenima krize identiteta i potrage za našim ulogama, uspostavi dijalog muškaraca i žena baziran na pravednosti, ravnopravnosti i međusobnoj prilagodbi, međusobni odnos u kojem ima mjesta za različitost i sličnost, za vlastiti razvoj i zadovoljenje svojih potreba, kao i za zadovoljenje međusobnih potreba jednog za drugim na obostrano zadovoljavajuć način.

Josipa Mrla, magistra psihologije, diplomirala je 2016. godine na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Zaposlena je u području kliničke psihologije, na Odjelu psihijatrije u Županijskoj bolnici Čakovec.

Članica je Društva psihologa Varaždin, koje okuplja psihologe Varaždinske, Međimurske i Koprivničko-križevačke županije, obuhvaćajući i aktivnosti Psihološkog savjetovališta “Psiheraj”, predavanja i radionice za široko zainteresiranu javnost. Članica je i Hrvatske psihološke komore, Hrvatskog psihološkog društva, Hrvatskog udruženja za bihevioralno-kognitivne terapije.

Edukantica je drugog stupnja psihoterapeutske edukacije iz bihevioralno-kognitivne terapije.

 

 

Ostavi komentar