Konstantna edukacija zaposlenika i uporno ulaganje u visokosofisticiranu opremu osiguralo im je plasman u sam vrh BMW-ovih servisa
Sigurnost u vožnji, kako vlastita i svojih suputnika te ostalih sudionika u prometu, na visokoj je ljestvici prioriteta svakoga tko provede mnogo vremena za upravljačem. Za to je potrebno imati povjerenje u svoj automobil, koji mora biti pouzdan na cesti kao i van nje. Takav automobil svom vlasniku daje nebrojene sate bezbrižne vožnje bez stresa i nepotrebnih komplikacija, naročito pri dužim putovanjima.
Kako bi nam automobil dao taj osjećaj bezbrižnosti i sigurnosti, mi mu moramo osigurati redovito servisiranje. Iako generalno postoji određeni otpor pri posjetu ovlaštenih servisa, vlasnici vozila BMW uvjerili su se kako je ovlašteni servis BMW-a AC Baumgartner dugoročno najbolja opcija za njih i njihovo vozilo. Visoka kvaliteta usluge, primjerena cijena, brzina izvedbe, a sve to uz puno ljubaznossti i iskustva podižu ga u sam vrh ponude.

Već su gotovo 30 godina ovlašteni servis za BMW
AC Baumgartner mogao bi se predstaviti gotovo kao školski primjer priče o uspjehu sa skromnim počecima iza koje stoji puno truda i entuzijazma. Počešvi u maloj radionicu u Jurovcu kraj Svetog Martina na Muri, s naročitom strašću prema automobilima BMW, Ivan Baumgartner napravio je izvrsne temelje za postizanje najkvalitetnijeg i najmodernijeg servisa na ovim prostorima. Ta strast bila je najveća pokretačka snaga zahvaljujući kojoj je Ivan danas vlasnik i direktor AC Baumgartnera koji je na glasu kao primjer dobrog servisa.
Specijalizirali su se za vozila BMW tijekom godina rada i stekli puno iskustva pa je kvaliteta prepoznala korporacija BMW. U prilog tome govori dugoročni ugovor s BMW-om, kao najveća potvrda ulaganja u kvalitetu svoje usluge.
Želja za uspjehom i volja za konstantnim učenjem i napredovanjem ne jenjavaju ni danas, kada broje već 29 godina poslovanja, od toga posljednjih dvadeset u Čakovcu, na adresi Braće Graner 2. Energija direktora kao pokretača uspješne tvrtke prenesena je i na ostatak tima, pa stoga dolaskom u AC Baumgartner možete doživjeti ljubaznost pri kojoj se klijentima pridaje pažnja do najsitnijih zahtjeva.
U radionici BMW osim stručnosti važna je i ljubav prema automobilima, a svim mehaničarima zajedničko je veliko zadovoljstvo koje pruža rad na automobilima visoke klase, koji imaju implementiranu posljednju riječ automobilske tehnologije. U 29 godina rada obim posla povećao se pa zapošljavaju 27 djelatnika i 3 naučnika, a klijentelu im čini sve više zahtjevnih vozača BMW-a, koji za svoja vozila biraju najbolje i najkvalitetnije.
Predano ulažu u znanje i alate
Svaka investicija u salon, radionu i djelatnike višestruko se isplati, uvjerili su se vlasnici ovlaštenog servisa BMW-a. Konstantno ulažu u nove alate i mehanizaciju kojom djelatnicima olakšavaju rad, ali i omogućavaju odrađivanje najkompleksnijih servisnih zadataka. Svojom opremom moraju pratiti najnovije trendove na tržištu automobila i biti spremni obaviti najzahtjevnije popravke, zbog čega se stalno ulaže i u visokosofisticirane dijagnostičke i mjerne uređaje u domeni elektro i hybridnih sustava vozila.
Najviše se ipak ponose ulaganjem u djelatnike i u njihovo znanje. U tome posebno ističu djelatnika Damjana Kutnjaka koji pohađa edukacije o BMW-u i time postaje osposobljen za rad na elektro i hibridnim vozilima i prenosi znanje ostalim kolegama. Damjan je sudjelovao na BMW Training Zentrum BMW Group Salzburg te svim edukacijama na tu temu, a koji su se održavali u Hrvatskoj, odnosno u trening-centru u Zagrebu. Osim toga, ulaže se i u odjeću i obuću djelatnika, a na njihovo zadovoljstvo pazi se i u smislu božićnih, uskrsnica i nagrađivanja truda.

Videoizvještaj sa servisa
Jedinstven servisni sustav pomoću kojeg možete pregledati personalizirani izvještaj sa servisa po stavkama novitet je u AC Baumgartneru. Nakon što ostavite svoje vozilo na servisu, ubrzo ćete na mail dobiti poruku s videoprezentacijom na kojoj servisni savjetnik pokazuje u kakvom je stanju vozilo i objašnjava što je sve potrebno izmijeniti i zbog čega.
Takav sustav odlična je mogućnost za komunikaciju klijenta i mehaničara, jer možete u vrlo kratkom roku transparentno saznati što će se sve na vašem automobilu raditi te se usuglasiti s mehaničarom o svemu što želite obuhvatiti servisom.
Osim toga, video će vam pružiti uvid u troškove, i to vrlo pregledno raščlanjene po stavkama. Također po kategorijama su navedene sve stavke koje su pregledane te je grafički naznačeno u kakvom su stanju: vizualno u redu, savjetovanje, hitno, nije provjereno. Nakon što klijent pregleda video i usuglasi se s mehaničarom, kreira se radni nalog i kreće u izmjene.
Videoprezentacije uvelike su pomogle pri kreiranju tranparentnog i fer odnosa punog povjerenja, što je osobito važno u odnosu mehaničara i vozača. Upravo jer je teško pronaći mehaničara kojem u potpunosti možete vjerovati, posjetom servisu AC Baumgartner takvog ćete naći i, vjerujte, nećete ga puštati.
Samo vrhunska usluga za svoje klijente
Stručnjaci koji rade u servisu BMW-a u AC Baumgartner potpuno su posvećeni zdravlju vašeg automobila, a prioritet je upravo zadovoljstvo u vožnji i potrebe vozača. BMW Service Inclusive prednost je koju iskorištavaju vozači BMW-a, koji žele vrhunsku razinu servisne usluge.
AC Baumgartner servisni centar BMW nudi dvanaestogodišnje jamstvo na karoseriju i trogodišnje jamstvo na boju. Za cjelokupno vozilo, pa i zamjenu potrošnih dijelova, originalne dijelove BMW kao i originalnu opremuBMW, daju dvogodišnje jamstvo bez obzira na prijeđene kilometre.
Klijentima su na usluzi i za nabavu originalnih dijelova BMW, koji će osigurati maksimalnu pouzdanost i dugovječnost vašeg vozila. Komunikacija sa servisnim savjetnicima BMW-a je brza, profesionalna i iznimno ljubazna, pri čemu se prvenstveno misli na potrebe klijenta i njegovo zadovoljstvo. Usluga koju pruža servis AC Baumgartnera standardizirana je prema visokopostavljenoj BMW-ovoj ljestvici, a sveobuhvatna stručnost BMW-ovih servisnih savjetnika pobrinut će se da vaš BMW ostane u vrhunskom stanju.
Servisni paket BMW Service Inclusive traje 5 godina ili 100.000 km (ovisi što prije nastupi), a sadrži sljedeće:
- Zamjena ulja s filtrom za ulje
- Servis / zamjena filtra zraka, filtra goriva i mikrofiltra
- Servis / zamjena svjećica
- Servis tekućine za kočnice
- Servisna provjera vozila sukladno propisanom redovitom održavanju
Piše: Martina Korent
Foto: Zlatko Vrzan