Trening s medicinkom jedan je od najstarijih oblika treninga za izgradnju snage, ali i drugih važnih motoričkih sposobnosti. Medicinka ili otežana lopta može se naći u raznim kilažama, pa tako njezina težina varira od jedan do jedanaest kilograma, također u raznim oblicima, s konopima, ručkama i raznim materijalima. Niz je pogodnosti koje medicinka nudi te ju vole rekreativci, ali i profesionalni sportaši. Kako bih vas vratila u djetinjstvo, kada smo gotovo svi na tjelesnom odgoju u školama radili s njom, donosim vam nekoliko vježbi koje možete izvoditi samostalno ili kao dodatak svojoj svakodnevnoj rutini u “gymu”. Prednost medicinke u odnosu na neki drugi rekvizit jest ta što ne zauzima puno mjesta i što se trening može odraditi bilo gdje. Pa tako možete birati želite li u udobnosti vlastitog doma, vani u prirodi ili u svom omiljenom “gymu”. Medicinku koristimo za razvoj agilnosti, brzine, ravnoteže, izdržljivosti, preciznosti i drugih važnih motoričkih sposobnosti. Ipak se radi o jednom visoko kvalitetnom dodatku treningu u svrhu vanjskog opterećenja.Prije nego krenete u vježbanje napravite zagrijavanje svih zglobova u tijelu. Zagrijavanje izvodite bez vanjskog opterećenja ili, ako ste već iskusni i napredni rekreativac, s upola laganijom kilažom od one s kojom ćete raditi cijeli trening. Nakon što ste uspješno odradili desetominutno zagrijavanje, krenite s glavnim dijelom treninga i uzmite u ruke medicinku s kojom ćete moći bez problema izdržati cijeli trening. Što to znači? To znači da vam svaka vježba mora biti tehnički točna te vam dodatno opterećenje ne smije narušavati tu kvalitetu. Inače vam trening nema smisla te jedino do čega možete doći jesu ozljede u lokomotornom sustavu, a to nam nikako nije cilj treninga. Svaka vježba, bez obzira radi li se o prvom ili zadnjem ponavljanju, mora biti sigurna i učinkovita, a da bi takvom postala moramo raditi točno po protokolu izvođenja.

Želim vam ugodan i uspješan trening i dobre rezultate u što kraćem vremenskom periodu. Pazite na sebe i svoje tijelo, i budite fit!

Ivana Posavec

Cross mountain climbers.
Cross mountain climbers.
Cross mountain climbers.
Cross mountain climbers.
Alt. Lunge + twist.
Alt. Lunge + twist.
Alt. Lunge + twist.
Alt. Lunge + twist.
Alt. Lunge + twist.
Alt. Lunge + twist.
Russian twists.
Russian twists.
Russian twists.
Russian twists.
Goblet squat
Goblet squat
Goblet squat
Goblet squat
Push up.
Push up.
Push up.
Push up.

 

Ostavi komentar

xxx