Kvar perilice u jamstvenom roku

Savjetovalištu potrošača Međimurske županije javila se naša čitateljica iz Goričana kojoj se pokvarila perilica rublja. Evo što je napisala:

– Pokvarila mi se perilica rublja u garancijskom roku, ovlašteni servis je ustanovio da se kvar ne može popraviti, pa sam zahtijevala od trgovca da mi da drugi proizvod ili vrati novac. Trgovac me uputio da se obratim nadležnom ovlaštenom servisu za dotičnog proizvođača, jer on s njima ne može izaći na kraj. Što da radim?

U jamstvenom roku sve mora riješiti trgovac

Odgovor Željka Tomašića iz Savjetovališta za potrošače Međimurske županije:

– Vi ste robu kupili kod trgovca, a ne kod proizvođača, te za vrijeme jamstvenog roka sve probleme i nedostatke rješavate s trgovcem. Uputite trgovcu pismeni zahtjev da vam dostavi istovjetnu novu perilicu ili da vrati novac. U dogovoru s trgovcem možete pristati (ali ne morate) na zamjenski proizvod, te ako mu je cijena viša doplatiti razliku.

U prigovoru trgovca uljudno upozorite da je to zakonsko pravo potrošača, te da ako ne postupi po vašem zahtjevu da ćete nažalost biti primorani zatražiti zaštitu potrošačkih interesa preko nadležnih institucija.

Ako trgovac negativno odgovori ili ne odgovori u roku od 15 dana prijavu sa svim prilozima koje ste slali trgovcu pošaljite u Državni inspektorat Republike Hrvatske, a sve kontakte ćete naći na njihovoj mrežnoj stranici https://dirh.gov.hr/.

Ostavi komentar