Sveti Martin na Muri predstavio je ovog tjedna svoju novu skulpturu na ulazu u općinu iz pravca Čakovca i Murskog Središća. Ogroman grozd povezan dorskim stupom tako će od sada pozdravljati mještane, prolaznike i turiste koji navraćaju u svetomartinski kraj.
Dobra ideja je uskomešala i vinogradarske krugove susjedne općine. Jer zašto se nije takvo nešto prvo napravilo u Štrigovi, u općini gdje ima najviše vinograda u Međimurju? Ova nova ideja dobro je došla i vjerojatno će još više pokrenuti ostale da u brendiranju međimurskog vinogorja naprave stepenicu više.
Tko zna, možda se i u Čakovcu napravi nekakva skulptura u čast našim vinogradima u brežnom kraju. Krumpir imamo u Belici, oreh u Orehovici, a sada i grozd pušipela u Svetom Martinu na Muri.
U Štrigovi pak je u najavama izgradnja vinske fontane na Mađerkinom bregu, koja će sasvim sigurno također privući mnogo pažnje. Za fontanu vina čula sam do sada da postoji u Sloveniji u mjestu Vodele u blizini Maribora te u mjestu Marezige nedaleko od Kopra. Nema ih puno pa će tim više biti, pretpostavljam, velika atrakcija u štrigovskom kraju.
Psihologija govori da ljudima svako malo treba nuditi nešto novo i nešto više. Jer ustajale stvari brzo dosade. Pogotovo sada kada su se granice otvorile i nastupamo van naših regija. Konkurencija je danas veća nego ikad prije, a potrošači imaju na raspolaganju bezbroj opcija.
Kako bi se istaknuli iz mase, moramo biti kreativni u svojim idejama i spremni na promjene. To znači već i razvijati potpuno nove proizvode i usluge koje će zadovoljiti potrebe i želje suvremenog turista. Ne samo da ćemo povećati broj turista u našem kraju, već ćemo povećati i lojalnost onih koji su naš kraj već posjetili i ostao im je u odličnom sjećanju.