Digitalizirajte svoje poslovanje uz bespovratna sredstva!

Bilo da posjedujete restoran ili kafić, vlasnik ste frizerskog salona, salona za uljepšavanje i njegu tijela, fitness centra, privatne medicinske poliklinike, stomatološke ordinacije ili veterinarske ambulante, pružate usluge autoškole, fotokopirnice, uređujete i održavate dvorišta, čistite stambene i poslovne objekte ili imate turističku agenciju, agenciju za zapošljavanje stranih radnika, računovodstveni servis ili se bavite prijevozom robe i putnika (kamioni, autobusi, kombi vozila), skladištenjem robe, tiskarskim djelatnostima ili bilo kojom vrstom proizvodnje (igračaka, odjeće, obuće, sportske opreme, tekstila, namještaja, proizvoda od metala, drva, betona, cementa, gline, plastike, kože, prehrambenih proizvoda, pekarskih i mliječnih proizvoda)?

Od danas na raspolaganju imate bespovratna sredstva u iznosu od 9.900 EUR do 19.900 EUR za digitalizaciju svog poslovanja. Sredstva se dodjeljuju u okviru natječaja “Vaučeri za digitalizaciju”, koji je raspisalo Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja, a čiji je 2. rok za prijavu otvoren od 31. 10. od 11:00 sati do 30. 11. 2023 do 17:00 sati.

Što možete financirati i koliko vaučera možete iskoristiti?

Bespovratna sredstva dodjeljuju se u obliku pet vrsta vaučera. Jedna tvrtka može iskoristiti najviše 2 različita vaučera i može prijaviti jedan vaučer po jednom roku za prijavu.

Želite educirati zaposlenike za rad s digitalnim alatima?

Vaučer za poboljšanje digitalnih vještina možete iskoristiti za edukaciju svojih zaposlenika u korištenju raznih digitalnih aplikacija i programa kao što su e-trgovina, m-trgovina, internetsko oglašavanje, upravljanje web stranicom poduzeća, poslovanje u oblaku, rad u Wordu, Excelu, Powerpointu, AutoCADu, Sketchbooku, Photoshopu  i sl.

Potrebna vam je web stranica ili web trgovina?

Ako još nemate web stranicu ili želite nadograditi postojeću, odnosno ako želite prodavati svoje proizvode preko e-trgovine ili mobilne trgovine, iskoristite vaučer za digitalni marketing. U okviru ovog vaučera možete financirati i izradu mobilnih i web aplikacija, kreiranje sadržaja, upravljanje i praćenje statistike na 1 društvenoj mreži poput Facebook-a, LinkedIn-a, Instagram-a i ostalih.

Razmišljate o uvođenju softvera u poslovanje radi povećanja prihoda ili smanjenja troškova?

Vaučerom za izradu strategije digitalne transformacije možete financirati izradu strategije digitalne transformacije koja uključuje izradu akcijskog plana o tome koji digitalni program poduzeće mora uvesti da bi npr. povećalo svoje prihode ili smanjilo troškove. Primjerice skladište u restoranu ili u proizvodnom poduzeću treba povezati s dobavljačima robe tako da isti odmah dobivaju informaciju o robi i roku u kojem ju je potrebno dostaviti. Da biste iskoristili ovaj vaučer, morate imati najmanje 3 zaposlenih.

Prijeti vam opasnost od krađe poslovnih podataka?

Koristite li u svom poslovanju osjetljive ili tajne podatke, kao što su podaci o klijentima u računovodstvenim tvrtkama ili radite na razvoju nekog proizvoda, odnosno izrađivač ste namještaja i želite zaštiti svoj dizajn od krađe, potreban vam je vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti.

Potreban vam je specijalizirani softver za vaše poduzeće?

U tom slučaju na raspolaganju je vaučer za složena digitalna rješenja, koji uključuje razvoj posebnih programa za poduzeća poput programa za narudžbu hrane, narudžbu klijenata, praćenje prijevoznih sredstava na putu, evidenciju proizvedene, prodane robe i robe na skladištu, evidenciju zaposlenika, poslovanje u oblaku s mogućnošću rada na različitim lokacijama i slično. Za ovaj vaučer morate imati najmanje 3 zaposlenih.

Koliko novca je moguće dobiti i je li potrebno vlastito sufinanciranje?

Ukupni raspoloživi iznos za sva 3 roka javnog poziva je više od 9,9 milijuna EUR-a. Za vaučer za poboljšanje digitalnih vještina, za digitalni marketing i za izradu strategije digitalne transformacije najviši iznos bespovratnih sredstava iznosi 9.990 EUR, za vaučer za dijagnostiku kibernetičke otpornosti 14.500 EUR, a za vaučer za složena digitalna rješenja 19.900 EUR.

Navedeni iznosi predstavljaju 60% bespovratnih sredstava, a razliku poduzetnik treba osigurati iz vlastitih sredstava.

Rang lista se formira tako da se prednost daje projektu kojim je zatražen manji iznos bespovratnih sredstava, ovisno o pojedinom području vaučera.

Koga odabrati za pružatelja usluge digitalizacije poslovanja?

Prihvatljivi pružatelji usluga su isključivo pravne i fizičke osobe upisane u Katalog pružatelja usluga u okviru Poziva “Vaučeri za digitalizaciju” koji je objavljen na stranicama Ministarstva prema vrstama vaučera. 

Do kad se možete prijaviti?

Natječaj je otvoren od 31.10.2023. godine od 11:00 sati do 30.11.2023. godine do 17:00 sati. Projekt se predaje putem elektroničkog sustava eNPOO dostupnog na web stranicama: https://fondovieu.gov.hr/ .

U najavi je 3., ujedno i posljednji rok za prijavu na natječaj, koji će biti otvoren od 01.03.2024. godine u 11:00 sati do 29.03.2024. godine u 17:00 sati.

Koji su vaši prvi koraci?
  1. Proučite Poziv i provjerite jeste li prihvatljiv prijavitelj.
  2. Definirajte potrebe svoje tvrtke u pogledu digitalizacije poslovanja te odaberite iz ponuđenih maksimalno 2 vaučera koji će najbolje utjecati na vašu produktivnost i konkurentnost.
  3. Za sva dodatna pitanja u provjeri prihvatljivosti za prijavu na natječaj i pomoć u pripremi projekta, obratite se na [email protected] ili broj mobitela 095/5580-199.

 

 

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE