Financijsko-računovodstvena akademija za poduzetnike prilika za besplatnu edukaciju

Tehnološko-inovacijski centar Međimurje organizira Financijsko-računovodstvenu akademiju za poduzetnike koja će se održati srijedu, 5. svibnja 2021. godine i četvrtak, 6. svibnja 2021. godine, s početkom u 9 sati u multimedijalnoj dvorani Tehnološko-inovacijskog centra Međimurje, na adresi Bana Josipa Jelačića 22/b Čakovec. Prvi dan akademije namijenjen je obrtnicima, dok je drugi dan namijenjen trgovačkim društvima. Predavačica na seminarima bit će Ana Janežić, diplomirana ekonomistica s dugogodišnjim iskustvom iz područja financija i knjigovodstva, iz STEP RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

Sudjelovanje je besplatno, a sudionici se prijavljuju ispred poduzeća popunjavanjem prijavnog obrasca.

PROGRAM 1. DAN, 5. SVIBNJA – FINANCIJE I RAČUNOVODSTVO ZA OBRTNIKE

PAUŠALNI OBRT – OSNOVE POSLOVANJA I EVIDENCIJE

Koje to evidencije mora voditi „paušalac“, može li ih voditi sam ili je ipak bolje potražiti pomoć stručnjaka?

REDOVNI OBRT – OSNOVE POSLOVANJA I EVIDENCIJE

Koje su razlike između redovnog i paušalnog obrta, koje dodatne evidencije je potrebno voditi i zašto je važno da ih poduzetnici razumiju?

ZAPOŠLJAVANJE U OBRTU

Obaveza plaćanja poreza i doprinosa, o kojim iznosima se radi, na koji se način plaćaju te kako se o njihovoj isplati izvještava – neka su od pitanja na koja ćemo dati odgovor. Dodatno, osvrnut ćemo se na ugovor o radu prilikom zapošljavanja djelatnika u obrtu i koji troškovi nastaju kako bi razumjeli sve elemente koji čine trošak rada.

NEOPOREZIVE ISPLATE KOJE OBRTNIK MOŽE ISPLATITI I POD KOJIM UVJETIMA

Osim troška plaće, obrtnik svojim djelatnicima i sebi može isplatiti i određene neoporezive naknade, stoga je važno znati koje uvjete treba zadovoljiti  kako bi bili prihvatljivi trošak poslovanja.

PDV SUSTAV I ZAŠTO GA JE POTREBNO RAZUMJETI

Što je PDV, kako funkcionira, da li se odlučiti za ulazak u sustav PDV-a ili poslovati kao mali porezni obveznik te kada je potrebno izvršiti registraciju za potrebe PDV-a odnosno zatražiti dodjelu PDV broja?

FISKALIZACIJA KAO OBAVEZA

Često se smatra da su samo oni poduzetnici koji naplaćuju u gotovini obveznici fiskalizacije što je pogrešno. Postoje određene odluke i obveze svakog poslovnog subjekta bez obzira na koji način naplaćuje svoje usluge ili robu i upravo ćemo se njima baviti u ovom dijelu.

OSNOVNA SREDSTVA

Što je osnovno sredstvo, a što amortizacija? Zašto obrtnici trebaju razumjeti ove pojmove?

PROGRAM 2. DAN, 6. SVIBNJA – FINANCIJE I RAČUNOVODTSVO ZA TRGOVAČKA DRUŠTVA

OSNIVANJE PODUZEĆA

D.o.o. ili j.d.o.o., što odabrati?

PRAVA I OBVEZE VLASNIKA, DIREKTORA, DJELATNIKA DRUŠTVA

Uloga poduzetnika kao vlasnika, odgovornih osoba (direktora) ili radnika u društvu. Svaka od tih uloga nosi određena prava i obveze, kao i određena ograničenja – o tome i sve o načinu obračuna plaća poduzetnici će naučiti u ovom dijelu seminara.

PDV SUSTAV

Osnove funkcioniranja PDV-a uz konkretne primjere.

FISKALIZACIJA

Često se smatra da su samo oni poduzetnici koji naplaćuju u gotovini obveznici fiskalizacije što je pogrešno. Postoje određene odluke i obveze svakog poslovnog subjekta bez obzira na koji način naplaćuje svoje usluge ili robu i tome će biti posvećen ovaj dio seminara.

OSNOVNA SREDSTVA

Što su osnovna sredstva, kako se evidentiraju te kako njihova nabava utječe na poslovni rezultat poduzeća.

FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI I KAKO IH KORISTITI

Kratki pregled financijskih pokazatelja, kako koristiti financijske izvještaje za planiranje daljnjeg tijeka poslovanja.

POSLOVNE KNJIGE PODUZETNIKA

Koje su to poslovne knjige koje su poduzetnici dužni voditi te koliko dugo se trebaju čuvati?

PRIJAVA

Sudjelovanje je besplatno, a potencijalni sudionici prijavljuju se ispred poduzeća ispunjavanjem prijavnog obrasca. Prijava je ograničena samo na jednu osobu iz poduzeća, a moguća je prijava na jedan ili oba dana akademije. Broj sudionika je ograničen zbog poštivanja epidemioloških mjera, a prijave se zaprimaju do popunjenja kapaciteta dvorane.

O predavačici:

Ana Janežić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a nakon toga radila je kao računovođa u privatnom sektoru i time stekla dugogodišnje iskustvo iz područja financija i knjigovodstva.

Tijekom godina kontinuirano se usavršavala te je danas poslovna savjetnica za područje financija i knjigovodstva u STEP RI znanstveno-tehnologijskom parku Sveučilišta u Rijeci. Edukacije koje provodi ocijenjene su od strane polaznika kao jednostavne i lako razumljive, bazirane na primjerima iz prakse.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE