Predstavljen St. Jerome, novi međimurski vinski brend

Koliko god teško pri srcu bilo čovjeku kad čuje da nema više legendarnog Podruma Štrigove toliko se razveseli kad sazna da je njegova budućnost svijetla pa makar pod novim imenom. A i istina je da je od Podruma već desetljećima ostala samo legenda, dok su nova imena međimurskog vinogorja zasjala na međimurskom enološkom nebu.

Ali eto, nakon pet godina samozatajnog rada u tišini, danas je međimurskoj javnosti predstavljen novi brend, St. Jerome ili Sveti Jeronim, kako se sada zove je novi naziv vinarije koja se nekad bila Podrum Agromeđimurja i sinonim za međimursko vino.

Tri generacije – Karlo Kramar, direktor vinarije St. Jeronim s ocem Florijanom i majkom Bernardom te djedom Rudolfom Kišičekom.

Iako smo mi o tome stalno pisali, vrijedi ponoviti kako je 2019. Štrigovski Podrum kupila varaždinska poduzetnička obitelj Kišiček, radnije poznata kao vlasnici TP-a Varaždin i trgovačkog lanca Kitro, kojeg su u međuvremenu prodali te između ostalog i Hotela Turist.

Koliko ozbiljno su prišli cijelim projektu najbolje je rekao sam Rudolf Kišiček, koji je u maniri savjesnog gazde istaknuo kako je svojevrsna sramota što je takva institucija kakv je bio Podrum Štrigova, zapušten i takoreći propao. Ovaj nevjerojatno vitalni 89-godišnjak odlučio je vratiti stari sjaj Podrumu, ustvari ga još i dodatno ulaštiti.

Stanislav Rebernik, načelnik Općine Štrigova, ispred bačve od 35 tisuća litara: – Eto, to je ono po čemu pamtim Podrum Štriogva od djetinjstva! Drago mi je što Kišičeki nastavljaju proizvodnju iako smo u početku imali skepsu prema njihovim namjerama, rekao je u pozdravnom govoru.

Ali svaki svježi početak traži i promjene pa je osim najmodernijih tehnologija proizvodnje i ekološkom pristupu uveden i novi naziv St. Jerome, daleko prihvatljiviji današnjem globalnom svijetu.

Uz direktora Karla Kramara, Rudolfovog unuka te iskusnog enologa Klemena Jungera zacrtani cilj je vrlo ostvariv.

Mladi, ali iskusni enolog Klemen Junger predstavio je moderni način proizvodnje vina u vinariji St. Jerome

Na predstavljanju vinarije St. Jerome u ŠTrigovi, direktor Karlo Kramar je istaknuo obiteljsku viziju razvoja projekta. Ta vizija se temelji na vinima najviše kvalitete, plasmanu vina na restoransko tržište i ulaganju u vinski turizam unutar same vinarije.

Enolog Klemen Junger je dodatno pojasnio vinski svjetonazor koji stoji iza vina St. Jerome. Ova vina se uz minimalnu intervenciju oslanjaju na očuvanje svježine i aromatičnosti kao ključnih svojstava međimurskih vina, dok istovremeno postižu dubinu, mineralnost i intenzitet okusa.

Nove, moderne etikete na vinima St. Jerome u tri linije: Charactera, Polemica i Borealis

Uzvanici su mogli isprobati linije vina St. Jerome. Linija Charactere koja predstavlja tipična i najuspješnija vina međimurskog vinogorja: pušipel, chardonnay, zeleni silvanac i sauvignon. Zatim liniju Polemica sa sortama graševina, rajnski rizling, muškat žuti, muškat ottonel i traminac Prestige te njihovu liniju pjenušca – Borealis u kojoj je za sada chardonnay blanc.

Na predstavljanju vinarije St. Jerome bili su i međimurski župan Matija Posavec, štrigovski načelnik Stanislav Rebernik te Rudi Grula, direktor Turističke zajednice Međimurske županije koju su čestitali na projektu koji će obogatiti vinsku kartu Međimurja.

– Drago mi je zbog izbora imena vaše vinarije koju sada krasi i spomen na sveca koji je ovom Međimurju i Štrigovi ostavio veliko nasljeđe. Međimurska županija ustrajat će i na formiranju interpretacijskog centra svetog Jeronima u Štrigovi, čime ćemo ovu priču lijepo zaokružiti, rekao je župan Posavec.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

50,920FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE