Pistacije: ljekovite i najzdravije grickalice na svijetu

pistacije
Čips zamijenite pistacijama

Ako volite često nešto grickati, ne trebate se odreći te navike. Samo zamijenite loše grickalice zdravima, primjerice orašastim plodovima. Osim što su ukusni, zdravi su za vaš mozak i cijeli organizam piše agroportal.hr

Možete se opskrbiti mješavinom orašastih plodova, npr. bademima, orasima, lješnjacima, pistacijama, indijskim oraščićima, ili možete izabrati samo jednu vrstu. Što god izabrali, počastit ćete svoj organizam zdravim i ukusnim obrokom.

Savršena grickalica za zdravlje i ljepotu

Pistacije su izuzetno hranjive i zdrave. Sadrže vitamine A, B6, C i E, koji su važni za rad srca, jačanje imunosnog sustava, zaštitu od štetnih zračenja, prevenciju raka te očuvanje živčanog sustava. Osim spomenutim vitaminima, pistacije obiluju i vlaknima, koja su potrebna za zdravlje probavnog sustava. Pistacije su dobar izvor magnezija, željeza, kalcija, fosfora, cinka, natrija, mangana, kalija i bakra. Ako imate manjak željeza u organizmu ili vas muče grčevi u mišićima, pistacije će vam pomoći olakšati ove tegobe.

Pistacije pridonose bržem metabolizmu i regulaciji tjelesne težine. Zahvaljujući udjelu vlakana, bjelančevina i masti pistacije brzo stvaraju osjećaj sitosti. No, bitno je napomenuti da iako pistacije imaju manje kalorija od drugih orašastih plodova, s njima svakako treba biti umjeren! Najbolje je kupiti neoljuštene pistacije. Budući da će vam više vremena trebati da ih očistite od ljuski, veća je vjerojatnost da nećete pretjerati s njihovom količinom.

Ljekovita svojstva pistacija

Dobrobiti pistacija davno su prepoznate, a spadaju među najstarije orašaste plodove na našem planetu. Stari rimski vladari smatrali su ih pravom delicijom. Njihova se konzumacija danas preporučuje ne samo zbog dobrog okusa nego i zbog brojnih dobrobiti za ljudski organizam. Zahvaljujući bogatom nutritivnom sastavu konzumacijom pistacija brinete se o svom zdravlju iznutra i izvana.

 

 

Ostavi komentar