MDS: Protiv smo prometne izolacije Međimurja

Željko Pavlic, predsjednik MDS u opširnom je priopćenju sažeo borbu protiv, kako je naveo prometne izolacije Međimurja. Pri tome misli na željeznicu i željezničku infrastrukturu.

Priopćenje MDS donosimo u nastavku:

Na svojoj 19. sjednici, u rujnu 2020. godine, Skupština Međimurske županije, na prijedlog vijećnika Željka Pavlica – MDS, usvojila je Zaključak kojim se poziva HŽ Infrastruktura da u narednim godinama osigura dostatna sredstva za obnovu i redovito održavanje mreže pruga i pružne infrastrukture na području Međimurske županije, te za obnovu, modernizaciju i elektrifikaciju cijele dionice pruge Zaprešić-Novi Marof-Kotoriba.

Navedenim Zaključkom htjelo se potaknuti HŽ na pokretanje ulaganja u pružnu infrastrukturu na području Međimurske županije koja je zbog neodržavanja u katastrofalnom stanju i kao takva prijetnja putnicima, a također smo upozorili i na prometnu izoliranost Međimurja prema ostalom dijelu Hrvatske jer je pruga na dionici prema Zagrebu, preko Novog Marofa, također u lošem stanju, vlakovi voze minimalnim brzinama, pa putovanje od Kotoribe do Zagreba traje 3 sata i 39 minuta.

Prometnu izoliranost Međimurja pojačava i činjenica da Međimurje ima dnevno samo jednu liniju do Zagreba, jedini direktni vlak iz Kotoribe za Zagreb kreće iz Kotoribe u 18:18 sati, stiže u 21:57, a iz Zagreba za Kotoribu kreće u 14:27 a stiže u 18:00.

Na 21. Sjednici Skupštine Međimurske županije vijećnik Željko Pavlic – MDS postavio je pitanje HŽ Infrastrukturi, koji su radovi na obnovi pruge i infrastrukture,vezani uz Međimurje, predviđeni u 2021. godini i u narednim godinama i kolika su osigurana sredstva za tu namjenu?

U odgovoru, koji je dosta neprecizan, HŽ Infrastruktura prvo navodi da su u tijeku aktivnosti na izradi studijske dokumentacije za Projekt povezivanja željeznicom unutar funkcionalne regije Središnje Hrvatske – Lepoglavska spojnica, za koji je sklopljen Ugovor sa izrađivačima studijskog dijela dokumentacije u vrijednosti od 6,2 milijuna kuna.

S obzirom da u odgovoru nije navedeno kolika će se sredstva uložiti u obnovu postojeće pruge prema Zagrebu, via Novi Marof, možemo zaključiti da do ulaganja i obnovu te pruge neće doći.

S obzirom da je početak radova na Lepoglavskoj spojnici predviđen za 10 godina, što je izjavio predsjednik Vlade RH Plenković za vrijeme svojeg nedavnog boravka u Čakovcu i Varaždinu, Međimurce čekaju još godine teškoća u komunikaciji sa svojom glavnim gradom i ostalim dijelovima Hrvatske, a Međimurje i dalje ostaje u prometnoj izolaciji.

MDS će se i dalje zalagati da se Međimurje što bolje prometno poveže sa Zagrebom, a time i sa ostalim dijelovima Hrvatske, a to se može postići ulaganjem u obnovu postojeće pruge, kako bi se povećale brzine i smanjilo vrijeme putovanja, a isto tako i uvođenjem brzih vlakova sa vremenom polaska koji bi bio usklađen sa potrebama korisnika željeznice.

MDS će se i dalje aktivno, različitim inicijativama, zalagati za ukidanje prometne izolacije Međimurja.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE