PROMMING izlagao na svjetskom sajmu EUROSHOP u Düsseldorfu u Njemačkoj

promming

Postigli su veliku posjećenost i interes za svoje proizvode, tako da očekuju i konkretne poslovne rezultate i nove kupce.

Tvrtka PROMMING iz Čakovca pojavila se ove godine po drugi put kao izlagač na EUROSHOP-u, najvećem specijaliziranom sajmu na svijetu u industriji izlaganja robe u maloprodaji koji se svake treće godine održava u Düsseldorfu u Njemačkoj.

Ove godine sajam se održavao od 16. do 20. veljače, a predstavilo se 2.300 izlagača iz 57 zemalja, dok je sajam posjetilo više od 94.000 posjetitelja.

Iz Hrvatske je na sajmu bilo 8 izlagača, a između njih i PROMMING.

PROMMING je obiteljska tvrtka osnovana 1990.godine koja se razvila u vodećeg proizvođača opreme za trgovine, skladišta i ostalih interijera u Hrvatskoj i široj regiji. Trenutno zapošljavaju 180 iskusnih i motiviranih djelatnika.

PROMMING je i prije 3 godine uspješno izlagao na prethodnom sajmu EUROSHOP, tako su se i ove godine kvalitetno pripremili i predstavili postojećim, ali i novim kupcima.

S obzirom na znatan porast vlastite prodaje nakon nastupa na sajmu EUROSHOP u 2017. godini, u PROMMING-u imaju visoka očekivanja i nakon ovogodišnjeg nastupa.

PROMMING je ove godine imao puno veći štand u usporedbi s onim iz 2017. godine.

U pripremu, organizaciju i izvedbu štanda uloženo je za ovogodišnji nastup puno truda i znanja, ali i financijskih sredstava.

Preko dizajna prikazali su širinu proizvodnog programa i tehnike što nije prošlo nezapaženo, već je privuklo izuzetan interes. Izložbeni prostor PROMMING-a je dnevno fotografiran bezbroj puta, što od arhitekata, dizajnera, ali i mogućih budućih kupaca.

Uz to postigli su veliku posjećenost i interes za svoje proizvode, tako da očekuju i konkretne poslovne rezultate i nove kupce, ali i povećanje poslovanja s postojećim kupcima.

– Sektor trgovine se vrlo brzo mijenja, ali i raste. Upravo je trgovina prvi gospodarski sektor koji osjeti sve promjene u navikama ponašanja potrošača. Maloprodaja je izložena velikoj konkurenciji, te se zbog toga i oprema često mijenja i nadograđuje, svjesni su u PROMMING-u te ističu: – Privlačnost i izgled svake trgovine je između ostalog ključna za ulazak kupca u trgovinu, čemu veliki doprinos daje Promming. Sa svojom vrhunskom opremom nude proizvode i rješenja koja na najbolji način karakteriziraju tehnološke mogućnosti i širinu njihova proizvodnog programa.

Ostavi komentar