15 C
Čakovec
Četvrtak, 28 ožujka, 2024

TRIBINA KINO ZA MLADE: Osvrt učenice Evelin Vidmar na film „Iz sve snage”

Evelin Vidmar učenica je prvog razreda Ekonomske i trgovačke škole Čakovec. Zajedno sa svojim školskim kolegama bila je na svibanjskoj tribini Kino za mlade u Centru za kulturu. Donosi nam svoje dojmove odgledanog filma. Prenosimo ih u cijelosti:

– Francuski film „Iz sve snage” gledali smo u petak, 3. svibnja u pratnji profesorice Senke Sklepić. U ovom filmu punom različitih emocija, upoznajemo Nassima. Nassim je mladić kojem se, nakon smrti njegove voljene majke, život okrenuo naglavačke. Nassim je bio sa svojim prijateljima kad mu je majka poslala glasovnu poruku: “Ja sam. Nadam se da se zabavljaš, dušo. Ali brzo se vrati. Volim te.”

Nassim nije ni slutio što će se dogoditi. Riječi, koje je rekla, nisam mogla izbaciti iz glave narednih nekoliko minuta. Tijekom filma Nassim je poruku preslušao nekoliko puta, što me isprva zbunjivalo, ali kasnije sam shvatila da je Nassim bio usamljen iako je bio okružen prijateljima. Nassimu je nedostajala majka. Nakon njezine smrti smješten je u udomiteljsku obitelj, ali to svojim prijateljima nije htio priznati. Umjesto istine, rekao im je da živi kod ujaka. I tako je počeo voditi dvostruki život. Iz doma se iskradao noću kako bi provodio vrijeme sa svojim prijateljima i djevojkom Evom. S druge strane visokog kamenog zida, družio se sa svojim prijateljima iz doma. Učio je matematiku s djevojkom koja želi postati liječnica i zabavljao se s drugom djevojkom Minom.

Sve to propada kada Eva slučajno saznaje gdje je sve ovo vrijeme Nassim, zapravo, živio. On i njegovi prijatelji iz škole razdvojili su se, a Mina se na njega ljutila. Kada je shvatio da se sve raspalo, iz sve snage zalupio je vratima svoje tihe sobe i još jednom poslušao poruku njegove majke. Tišina više ne odjekuje sobom. Čuje se samo Nassimovo jecanje i riječi njegove mrtve majke. Tada je shvatio da je mora pustiti. Iako je znao da je jedan dio nje otišao, drugi će dio čuvati u svom srcu zauvijek.

kino za mlade (2)