Apitera – 3. sajam pčelara, koji je održan u sklopu sajmova zdravog življenja na Zagrebačkom velesajmu, mjesto je gdje je predstavljen novi parfem od meda s glavnom notom mente kreatora hrvatskih parfema Dejana Levačića iz Čakovca.
Ova parfem se zove Honeytale.
Također u sklopu sajma Dejan je prezentirao na otvorenoj pozornici svoje kreacije medenih parfema.
Parfem od meda kestena koji je promociju imao u Brusselu na 6. Europskom tjednu pčela i oprašivača, bio je prekretnica da osmisli novu parfemsku kreaciju na bazi meda, ali ovaj puta glavna gornja nota je med menta. Ovom kreacijom dočarao sam veselje, radost, blagostanje, ljubav, druženje i mirnoću u predblagdansko doba Božića, te je ispričana priča na primarnom mjestu kroz sve note parfema. Pakiran je u drvenu kutiju.
Honeytale je kreiran u limitiranoj seriji od 100 primjeraka rasprodan je tijekom subote, dok će nova serija od 100 primjeraka biti raspoloživa sljedeći tjedan.
Dejan Levačić je i na nedavno održanoj Ambienti predstavio zanimljiv parfem. Croatian Wood je parfem koji je nastajao pune dvije godine, a u kojem su stopljene glavne note dobivene od ostataka tri vrste piljevine, uz dodatak drveta trešnje.
Parfem je kreiran sa 25% esencija, u cijelosti izrađen u Hrvatskoj, kao i drveno kožna kutija u kojoj se nalazi.
Predstavnici kompanije bili su oduševljeni, ponajviše čistim ekološkim načinom dobivanja parfema, te je dogovorena poslovna suradnja. Parfem Croatian Wood biti će u prodaji početkom 2018. godine, putem njihovih podružnica u Velikoj Britaniji, Poljskoj, Rusiji i Francuskoj.