Život bez automobila je nezamisliv, jer kamo god krenuli potreban je da auto, jer na drugi prijevoz se u Međimurju ne možete osloniti. Zbog toga su autima zakrčene prometnice i prepuna parkirališta, naročito u Čakovcu kamo vode svi putevi na posao, k liječniku u bolnicu ili u šoping…
U većini automobila vozi se samo vozač, rjeđe i drugi putnici, naročito u špicama s posla i na posao. Gorljivi zaštitnici okoliša imali bi pregršt argumenata zašto to nije dobro, ali pitanje je: je li izvedivo? Susjedi iz iste ulice teško mogu uskladiti odlazak na posao istim automobilom, ako jedan počinje raditi od sedam, a drugi od osam sati. Nitko danas nema vremena čekati sat vremena drugoga na početku, odnosno završetku radnog vremena.
Danas je radno vrijeme fleksibilno i rastezljivo i često nije moguće posao koji se radi do tri ili četiri sata završiti baš na sekundu pa zna potrajati i duže. Tako da je auto svakome praktično rješenje.
Javni prijevoz prilagođen radnim ljudima ne postoji, pa je auto jedina alternativa.
I dok oni koji se autom voze na posao prežive čepove pri dolasku na posao, čeka i nova mora – gdje parkirati? Većina zaposlenih želi izbjeći dodatni namet plaćanja parkiranja, jer auto moraju ostaviti i po osam sati na nekom parkirnom mjestu. To košta i nije svugdje moguće ga ostaviti auto zbog vremenskog ograničenja parkiranja. Treba biti dovitljiv i naći slobodne parkirne “rupe” gdje je moguće ostaviti automobil na osam sati. Pomažu i obiteljska dvorišta, ako vam je rodbina blizu radnog mjesta.
Ako nije, ostaje vam švercanje po stambenim zonama tamo gdje oni koji rade jutrom oslobode vanjsko parkiralište. Spas su i neizgrađene poludivlje zone gdje vam neće dirati auto. A i takvih je iz godine u godinu sve manje.
Nedavno je gradonačelnica Čakovca Ljerka Cividini podijelila svoja razmišljanja o gradnji podzemnih garaža za koje se naziru i investitori. Dobra vijest je da bi time mjesta za parkiranje bilo više, a manje dobra da će se podzemno parkiranje plaćati. Dodatni trošak u kućnom proračunu za onoga tko bi se osam sati parkirao svaki radni dan u garaži ili za firmu koja bi velikodušno svojim zaposlenicima plaćala godišnju parkirnu kartu.