Pojavila se nova vrsta prijevare putem lažnih SMS-ova i web stranica koji ciljaju korisnike u Hrvatskoj, lažno predstavljajući se kao Hrvatska pošta.
Korisnici su izvijestili o primanju sumnjivih poruka u kojima se tvrdi da njihov paket nije mogao biti isporučen zbog netočnih podataka adrese. U poruci se korisnike upućuje na lažnu web stranicu putem poveznica na kojoj se traži ažuriranje osobnih podataka kako bi se dostava mogla obaviti.
Primjer ovakve poruke prikazan je u SMS-u: “Dostava se vrši 2/2 puta, potvrdite svoje podatke ili će vam artikal biti vraćen” uz link na lažnu stranicu. Također, lažna web stranica ima elemente poput logotipa Hrvatske Pošte te obrazac za unos osobnih podataka i adrese, što dodatno zbunjuje korisnike i čini prijevaru vjerodostojnijom.
Građanima se savjetuje da ne otvaraju poveznice u takvim porukama, niti unose svoje osobne podatke na nepoznatim web stranicama. Umjesto toga, uvijek provjerite status paketa putem službenih kanala Hrvatske pošte ili kontaktirajte njihovu korisničku službu.
