Ovih dana nekoliko se zabrinutih čitatelja suočenih s bezobzirnim pokušajem internetske prijevare javilo u redakciju tportala.
Nakon što su na Njuškalu oglasili prodaju stvari javili su im se potencijalni kupci. Lažni kupci tražili su dostavu robe uz prijedlog da sami izvrše narudžbu putem usluge Paket24 Hrvatske pošte.
‘Izvršim narudžbu na web stranici Paket24, dobijem osobni link koji vam pošaljem, vi slijedite link i potvrdite podatke o kartici i odmah dobijete novac za to, a nakon toga će vas kurir nazvati i vi ćete organizirati slanje paketa’, glasila je poruka preko WhatsAppa.
Riječ je o klasičnoj internetskoj prevari u kojoj lažni kupac navodi prodavatelja da mu dostavi podatke o svojoj bankovnoj kartici kako bi mu tobože unaprijed platio pošiljku. Ustvari, jedini cilj prevaranta je ‘opelješiti’ račun prodavatelja.
U ovom slučaju korisnik oglasnika može lako doći u zabludu jer su lažne web stranice gotovo identične službenim stranicama Hrvatske pošte.
Na učestale pokušaje prevare kojima su izloženi prodavatelji u oglasnicima upozoravaju i iz najvećeg poštanskog operatora.