Restoran Mala hiža dobio Michelinovu preporuku

Tri restorana s područja Varaždinske i Međimurske županije zavrijedili su Michelinova priznanja koja im je uručio Denis Jelčić, direktor METRO centra u Varaždinu. Restorani Bedem i Mala Hiža dobili su Michelinovu preporuku, a restoran Zlatne Gorice dobio je Michelinovu oznaku Bib Gourmand. U Michelinov vodič za 2020. godinu uvršteno je ukupno 70 restorana iz svih krajeva Hrvatske, čime je hrvatska gastro scena obogaćena sa sedam novih domaćih restorana koji nose Michelinovu preporuku.

„Restorani Bedem, Mala Hiža i Zlatne Gorice dugogodišnji su partneri METRO-a s kojima dijelimo filozofiju i strast za kulinarskim savršenstvom i proizvodima vrhunske kvalitete. Iznimno nas raduje što su zavrijedili Michelinova priznanja i ponosni smo što nam suradnja s Michelinovim vodičem omogućuje da i na ovaj način budemo dio uspjeha vrhunskih hrvatskih restorana. U trenutnim okolnostima, kada su ugostitelji suočeni s izazovima u poslovanju, Michelinova priznanja mogu doprinijeti pozicioniranju hrvatskih restorana na gastronomskoj karti izvrsnosti i zato mi je drago što METRO i na ovaj način može dodatno podržati promociju hrvatske gastronomije“,  naglasio je  Denis Jelčić, direktor METRO centra u Varaždinu.

METRO je dugogodišnji partner Michelin vodiča, koji je međunarodna referenca za fine-dining i preporučuje više od 30.000 restorana u 30 zemalja. Suradnja s Michelinom jedna je od METRO-ovih aktivnosti kojom potvrđuje svoju misiju da bude preferirani partner HoReCa sektoru kroz profesionalnu podršku koju treba i zaslužuje. Kao vodeća međunarodna veleprodajna tvrtka, s više od 24 milijuna profesionalnih kupaca u 35 zemalja METRO je snažno orijentiran na aktivnosti kojima može doprinijeti održivosti poslovanja ugostitelja. Kontinuiranim razvojem inovativnog asortimana i usluga METRO želi biti podrška ugostiteljskom sektoru kako bi restorani svojim gostima mogli ponuditi visokokvalitetne proizvode, jačati svoju konkurentnost te razvijati vrhunsku gastronomsku ponudu u Hrvatskoj. METRO tako ugostiteljima nudi asortiman prilagođen njihovim potrebama s posebnim naglaskom na lokalnu proizvodnju te dodatne benefite poput besplatnih digitalnih alata uključujući izradu web stranice, aktivaciju vlastite dostave, izradu jelovnika i alate za online rezervacije, a kroz društvene mreže pruža im i savjetodavnu podršku u prilagodbi poslovanja. METRO je uvijek, a posebno tijekom proteklog razdoblja, fokusiran na podršku ugostiteljima, jednu od ključnih skupina kupaca tvrtke, te će sa svojim HoReCa partnerima nastaviti djelovati u zajedničkom cilju razvoja i povećanja kvalitete hrvatske gastronomije te što bržeg oporavka sektora. 

 

Popis svih hrvatskih restorana uvrštenih u Michelinov vodič za 2020. možete pogledati na ovoj poveznici: https://guide.michelin.com/hr/en/restaurants

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE