11.7 C
Čakovec
Subota, 20 travnja, 2024

Nogometaši Paraga u društvu Petkovića, Oršića, Livaje…

Hrvatski nogometni savez predstavio je danas promotivnu kampanju “Svi smo jedna obitelj” koja za cilj ima poslati snažnu i jedinstvenu poruku nogometne obitelji kako su svi oblici diskriminacije neprihvatljivi.

U tri promotivna videa HNS-a sudjeluju igrači svih 10 klubova SuperSport Hrvatske nogometne lige te igrači Nogometnog kluba Parag za koji nastupaju pripadnici romske nacionalne manjine. Uz hrvatske reprezentativce – Dominika Livakovića, Brunu Petkovića, Mislava Oršića, Lovru Kalinića, Marka Livaju, Ivicu Ivušića i Nediljka Labrovića – u videima sudjeluju igrači svih 32 nacionalnosti koji nastupaju u SuperSport HNL-u. Svatko od njih na svom jeziku šalje jednostavnu i moćnu poruku:

“Svi smo jedna obitelj.”

Kampanja je rezultat zajedničke tematske sjednice Komisije za profesionalni nogomet i Komisije za sigurnost HNS-a održane početkom listopada na kojoj su sudjelovali svi klubovi SuperSport Hrvatske nogometne lige, a na kojoj je Hrvatski nogometni savez upozorio na porast broja neprihvatljivih i diskriminatornih poruka kao i govora mržnje na tribinama. Pritom je predstavljena odluka Saveza da će novčana sredstva, prikupljena od kazni klubovima za rasizam i druge oblike diskriminacije, biti iskorištena u korist projekata prevencije neprihvatljivih ponašanja.

– Raduje me odlična suradnja svih klubova sa Savezom na ovom projektu, što je najbolja potvrda da postoji jedinstven stav nogometne obitelji kako su rasizam i svi oblici diskriminacije na našim stadionima neprihvatljivi. Zahvaljujem klubovima i igračima koji su svojim primjerom pokazali kako u Hrvatskoj nema mjesta rasizmu i diskriminaciji bez obzira na rasnu, etničku, vjersku, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost, izjavio je predsjednik HNS-a Marijan Kustić.

  • Izlazak iz nogometnih okvira i suradnja sa znanstvenom zajednicom je strateški cilj Saveza. Zahvaljujemo Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu koji je svojim stručnim i znanstvenim doprinosom pomogao u kreiranju ove preventivne video kampanje koja je prilagođena najširoj populaciji. Posebno ciljana skupina su oni najmlađi do kojih će ovaj video doći putem digitalnih platformi i društvenih mreža te će na njih pozitivno utjecati s posebnim naglaskom na prihvaćanje različitosti, izjavio je Jurica Jurjević, voditelj poslova prevencije, sigurnosti i integriteta.

tekst:HNS

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE