Međimursko veleučilište omogućilo put do nove kvalificirane radne snage u turizmu

Međimursko veleučilište u Čakovcu provelo je projekt pod nazivom Poticanje uključivanja ranjivih skupina na tržište rada u sektoru turizma i ugostiteljstva primjenom inovativnih pristupa.Projektom je osposobljeno 40 nezaposlenih osoba iz ugroženih skupina, a stručna znanja i vještine usavršilo je 16 mentora i 7 predavača.

Projekt Iznosi 1.467.147,47 kuna te je u stopostotnom iznosu sufinanciran od strane Europske unije i Europskog socijalnog fonda. U prostorijama veleučilišta održana je završna konferencija projekta na kojoj su sudionicima podijeljene potvrde o uspješno završenom programu osposobljavanja, nakon čega su izvijestili javnost priopćenjem koje donosimo.

Dekanica Međimurskog veleučilišta Nevenka Breslauer istaknula je dva cilja projekta – usavršavanje vlastitih stručnih znanja mentora u području turizma i ugostiteljstva te zapošljavanje teško zapošljivih skupina. -Drago mi je da smo se ponovno okupili nakon godinu dana provedbe hvalevrijednog projekta na kojeg smo izuzetno ponosni, poručila je te dodala kako je teorijski dio nastave održan u prostorijama Međimurskog veleučilišta, dok je praktični dio edukacije proveden u suradnji s privatnim partnerima projekta – poduzećima DG SPORT d.o.o., Toplice Sveti Martin d.d., Union d.d. i Aton d.o.o.

Nikola Hren iz Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, PU Čakovec objasnio je kako je projekt bio namijenjen mlađima od 25 godina te starijima od 54 godine koji su se željeli osposobiti za deficitarna zanimanja u sektoru turizma. -Radne snage na Zavodu je sve manje, tako da je teško pronaći kandidate za ovakve projekte. Nezaposlene osobe usavršavali smo za zvanje konobara, recepcionera i kuhara – zanimanja koja su tražena kod poslodavaca, tim više jer uskoro započinju sezonska zapošljavanja, rekao je te dodao da je određen broj ljudi već pronašao svoje mjesto na tržištu rada.

-Ovaj projekt povezao je obrazovanje i gospodarstvo te je dobar način promocije turizma i prezentacije naših potencijala. Imamo brojne potencijale i treba samo naći nišu da budemo prepoznatljivi i na drugim tržištima. Za to su potrebni ljudi koji vode sustav i koji su njegovi dionici te kao takvi daju najbolje od sebe. Četiri projektna partnera, Toplice Sveti Martin, DG sport, Aton i Hotel Park, perjanice su našeg turizma i od njih se mnogo očekuje u daljnjoj promociji sportskog, kulturnog i prirodnog turizma. Vjerujem da ćete svi vi uspostaviti dobru suradnju s njima, poručio je župan Matija Posavec.

 

 

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE