Međimurci su imali sigurniju i bržu željeznicu ‘za Marije Terezije’ nego danas

valentino škvorc načelnik pruga24
Valentino Škvorc, načelnik općine Mala Subotica

Tragom upita čitatelja da vlakovi u Međimurju voze zbog nesigurne pruge 40-tak kilometara na sat krenuli smo istražiti što se događa u željezničkom prometu kod nas. Tim više što smo saznali da su i načelnici općina Kotoribe, Donjeg Kraljevca i Male Subotice napravili malu studiju o katastrofalnom stanju šina, pragova i drugih dijelova željezničke pruge u našem kraju, što može izazvati i tragične posljedice u nekom krajnjem slučaju. 

S Valetinom Škvorcom, načelnikom općine Male Subotica obišli smo tamošnji pružni prijelaz i sami se uvjerili u loše stanje.

Na pragovima se vide rupe u kojima su nekad bili vijci s podlošcima i maticama, dio vijaka je klimav i može se rukom izvaditi, pragovi su ispucani tako da se može cijeli dlan ugurati u rupu, na krajevima su truli, obruči kojima su bili vezani su potrgani, popucali uslijed korozije ili pak “širenja” drvenih pragova.

Naravno, to je samo ono što se da uočiti na prvi pogled očima laika. Proučili smo vozni red te doznali kako trenutno nemamo ni jedan međunarodni vlak, kako se do Zagreba vozi 4 sata i još podosta toga.


Kakvo je doista stanje sigurnosti na međimurskim prugama, odgovara li vozni red današnjem čovjeku pročitajte u TJEDNIKU MEĐIMURSKE NOVINE kojeg od petka, 19. lipnja, možete kupiti na prodajnim mjestima diljem Međimurja.

Ostavi komentar