Mario Medved: Upravo su nadvožnjak i građani Čakovca Ljerki Cividini zadnja rupa na svirali

mario medved
Mario Medved kaže da je nadvožnjak Ljerki Cividini zadnja rupa na svirali

Mario Medved zamjenik gradonačelnika Čakovca, i predsjednik gradskog odbora SDP-a reagirao je izjave Ljerke Cividini vezane uz to da je u mandatu sadašanje vlasti prekinuta komunikacija o sanaciji nadvožnjaka.

– Osobno mislim da kroz činjenicu što se sanacija ovog prometnog objekta koristi za politička prepucavanja, najbolje oslikava maćehinski odnos županijskih institucija prema Gradu, pogotovo kad smo ga svi zajedno mogli riješiti prije više godina. S gradske strane postojala je dobra volja, no s druge na žalost ne. Naravno, sve ovo mogu potkrijepiti dokumentacijom koja se nalazi u Gradu Čakovcu. Također, smatram da ukoliko netko ima rješenje za sanaciju nadvožnjaka, ne smije čekati rezultate izbora i na taj se način poigravati s građanima. Sve u svemu, sljedeće proračunske godine kreće sanacija nadvožnjaka u Kalničkoj ulici, bez obzira koji način financiranja eventualno dogovorimo – poručio je Mario Mario Medved.

Problem sa sanacijom nadvožnjaka u Kalničkoj ulici nije od jučer, odnosno oko njega se vode prijepori još od 2010. godine kad je Institut IGH d.d. obavio prvi pregled stanja konstrukcije nadvožnjaka, a u kojem je konstatirano njegovo vrlo loše stanje.

U studenom 2011. godine, Uprava prometne inspekcije Ministarstva mora, prometa i infrastrukture obavila je inspekcijski pregled nadvožnjaka, te donijela rješenje kojim je Županijskoj upravi za ceste Međimurske županije, naloženo hitno uklanjanje nedostataka, te izrada projekta sanacije.

Bilo je to vrijeme kad se znalo da će nadvožnjakom, kao i ostalim prometnicama na području Čakovca ubuduće upravljati Grad, a od navedenog ŽUC je napravio samo nepotpunu tehničku dokumentaciju, te sitne, bolje rečeno, kozmetičke popravke, iako je tadašnja ravnateljica ŽUC-a Ljerka Cividini eksplicitno obećala adekvatno rješenje. Pa su njezine današnje izjave najblaže rečeno licemjerne. Tijekom pregovora o preuzimanju cesta na području Čakovca, ondašnji gradonačelnik Šalamon nije htio potpisati Zapisnik o preuzimanju, upravo zbog nadvožnjaka, odnosno stanja u kojem se nalazi. Naime, smatrao je da, što je i logično, Županijska uprava za ceste koja je iz sredstava koje građani uplaćuju kod registracije vozila, dobivala sredstva namijenjena upravo sanaciji prometnica. Od 2010. do 2012. godine od vozila koja su registrirali fizičke i pravne osobe s područja Čakovca, prikupljeno je više nego dovoljno novca za sanaciju nadvožnjaka, ili barem prvu fazu. No, temeljem njihovih odluka, niti kuna nije uložena u nadvožnjak. Iz svega navedenog, mislim da je očito da je je ravnateljica ŽUC-a odlučila taj „vrući krumpir“ prebaciti Gradu -istakao je Medved.

Od prvog dana od kad smo počeli upravljati Čakovcem, nastojali smo riješiti ovaj naslijeđeni problem, i to na način da što manje opteretimo gradski proračun, odnosno građane – nastavlja Medved – Pripremili smo i financirali svu potrebnu dokumentaciju, sva ispitivanja i preglede te riješili prostorno-plansku dokumentaciju što je gradski proračun ukupno stajalo preko 210 000 kuna.  Dakle, Grad Čakovec je projekt doveo pred realizaciju, a ŽUC unatoč tome što je nekoliko godina znao za ovaj problem, nije učinio gotovo ništa.

Na nekoliko razgovora oko načina njegove sanacije sudjelovala je i ravnateljica ŽUC-a, čak je i resorno ministarstvo u dogovoru sa Hrvatskim cestama 2012. godine dodatno osiguralo svotu od 400 milijuna kuna namijenjenu za obnovu županijskih i lokalnih prometnica (ŽUC Mje dobio dodatno 30 milijuna kuna), dakle trebala su se naći i sredstva za potrebe sanacije nadvožnjaka, no u ŽUC-u su odlučili da su im prioriteti drugi, poručio je Medved.

Ostavi komentar