Rotor izazvao buru u Orehovici

Prvo pitanje na posljednjoj sjednici Općinskog vijeća Orehovica, koju je vodio predsjednik Branko Sušec, bilo je vezano za izgradnju rotora u centru Orehovice. Vijećnik Goran Plaftak postavio je nekoliko pitanja vezanih uz “bauštelu” na rotoru. Pitao je zašto radovi tako dugo traju, već skoro sedam mjeseci, da bi u Njemačkoj takvi radovi bilo gotovi za najviše dva mjeseca. Boji se da navedeni kružni tok u praksi neće biti funkcionalan, te da je upitno može li šleper proći kroz njega. Nadalje smatra da je kolnik kod Kitroa preuzak te da se ne mogu mimoići dva automobila, a kamoli dva kamiona. Navodi kako je obitelji Novak onemogućen izlazak iz dvorišta zbog visokih rubnika te postavlja pitanje hoće li Općina na to reagirati. Smatra da bi Općina Orehovica trebala za primjer uzeti kružne tokove u Totovcu i Nedelišću, gdje su navedene općine reagirale proširenjem kolnika. Odgovorio mu je općinski načelnik Franjo Bukal, koji je rekao: – Kružni tok u Orehovici ne može se uspoređivati s kružnim tokovima u Totovcu i Nedelišću, jer tamo su projektanti imali mogućnost predložiti na samom startu izrade projektne dokumentacije potrebne širine, a nisu. Ovdje kod nas situacija je bila nepovoljna jer smo dosad imali jedan krug oko kojeg se odvijao sav promet na prometnoj traci, svi sudionici, motorna vozila, pješaci, biciklisti, kretali su se tom trakom. Vozači nisu marili za znakovlje, pa su se vozili kako je tko htio. Izgradnjom pješačko-biciklističkih staza oko otoka usmjerivača dobiva se sigurnost za sve sudionike u prometu. Ovdje je važno napomenuti da smo reagirali na poziv građana, no, ako se sve napravi po tehničkoj projektnoj dokumentaciji, bit će otežan ulazak i izlazak iz određenih dvorišta. S nadzornim, projektantom i izvođačima išlo se na teren i na licu mjesta dogovorilo da se ispravi nedostatak, a da se drastično ne mijenja projektna dokumentacija. Gabarit Ulice Nikole Tesle ostao je isti jer kuće ne možemo micati, no pojedincima je to teško pojasniti, jer oni gledaju svoj interes, ne mareći za ostale mještane koji teže poboljšanju uvjeta za življenje, i po njima bi onda proizašlo da u naselju Orehovici ne treba ništa raditi, neka sve ostane po starom. Načelnik: Sve će biti prema propisima – Ovaj kružni tok nije autocesta ni motokros staza, te je zona gdje je brzina ograničena na 30 km/h. Investitor izgradnje rotora je Županijska uprava za ceste, koja je i nositelj projektne dokumentacije, a projektanti su stručni ljudi koji rade na osnovi podloga i simulacija. Svima se udovoljilo u onim mjerama koje su u skladu s projektom, a sve u svrhu korištenja prometnice nakon tehničkog pregleda. Provedene su simulacije prolaska šlepera kroz kružni tok i sve je u skladu sa Zakonom o cestovnim i motornim vozilima, kojima je propisan gabarit vozila koja se mogu kretati po navedenim kategorijama cesta, a što se tiče poljoprivrednih strojeva njima su preuski i poljski putovi, jer su ih pojedinci preorali. U naselju Orehovici kao da je najbolje ništa ne raditi zbog određenih pojedinaca. – završio je načelnik, te napomenuo da bi po terminskom planu radovi trebali biti završeni do 15. listopada ove godine. Ostaje za vidjeti je li tako kako kaže načelnik, na teren je izašla i policija koja će također utvrditi stanje stvari i ostaje za vidjeti hoće li rotor dobiti “zeleno svjetlo” od nadležnih službi.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE