Frizerski salon Viva iz Čakovca prepoznatljiv je po kvaliteti i dobrim cijenama!

Tvrtka Vito d.o.o. osnovana je 2004. godine, a krajem iste godine otvoren je frizerski salon Viva u prizemlju robne kuće Međimurka, koji je sastavni dio tvrtke. Izvrsna lokacija, ljubazno, stručno i educirano osoblje recept su po kojem taj frizerski salon uspješno posluje već punih 19 godina, na istom mjestu.

Ideja Višnje Tompoš Grabrović, vlasnice salona i direktorice tvrtke Vito d.o.o., bila je otvoriti salon s kvalitetnom uslugom i prihvatljivim cijenama, iz kojeg će stranke izlaziti zadovoljne. To je glavna premisa koja ih vodi u njihovu uspješnom poslovanju sve do danas.

– Trudimo se našim zaposlenicima i strankama pružiti najbolje uvjete, kako bi se u salonu osjećali ugodno. Naši frizeri, stručnjaci za frizure, vjeruju da svačija kosa može biti dio savršenog izgleda. Sposobnost da svaka stranka izgleda i osjeća se prekrasno rezultirala je time da imamo najrazličitije, ali odane klijente, istaknula je vlasnica salona.

Za osoblje frizerskog salona Viva imperativ je da kosa klijenata uvijek izgleda sjajno, zdravo i snažno, a da se stranka, kad izađe iz njihova salona, osjeća samopouzdano i sretno. Uz kvalitetu usluge, važni su im urednost, kolegijalnost i dobra atmosfera u salonu.

Sanja Podvezanec, Nenad Kolac, Andrea Kos i Sara Marčec, sjede: Sanja Maura Marčec i Mihaela Turk

Na početku su u salonu radile dvije djelatnice, a rastom broja klijenata i povećanjem usluga, danas tim frizerskog salona broji 6 članova. Salon Viva radi od ponedjeljka do petka od 7 do 19:30 sati, dok subotom od 7 do 14 sati, kako bi svima bili uvijek dostupni.

– Tijekom proteklih 19 godina imali smo, kao i svi ostali, poteškoće u poslovanju, no najstresnije i najizazovnije vrijeme nam je bilo vrijeme pandemije koronavirusa, koje je bilo izrazito stresno jer smo morali biti zatvoreni, što je konkretno značilo da smo skoro 3 mjeseca bili bez kune prihoda, rekla nam je vlasnica salona Višnja Tompoš Grabrović.

– Kad smo konačno ponovno mogli početi s radom, troškovi su nam se jako povećali jer smo morali pojačati upotrebu dezinfekcijskih sredstava. I to je trajalo čak godinu dana. Osim toga, morali smo raditi dvije smjene, s pauzom između njih. Bilo je to za cijeli tim i mene organizacijski veliki izazov, pa smo ponosni što smo prebrodili taj period, dodaje u nastavku.

I usprkos povećanim režijskim troškovima u dvije godine, u tom frizerskom salonu nisu povećavali cijene, kako bi što duže zaštitili svoje stranke. S obzirom na to da cijene režija iz mjeseca u mjesec i dalje jako rastu, nakon dvije su godine ipak morali uskladiti cijene, no one su i dalje realne, jer im je zadovoljstvo stranaka na prvom mjestu.

Osim što su fokusirani na kvalitetu i zadovoljstvo klijenata, važna im je i ugodna radna atmosfera, ali i poštovanje prema djelatnicima.

– Sigurni smo da smo, poštujući različitosti, svi na dobitku jer se svaki od djelatnika najbolje profilira prema svojim afinitetima pa na taj način daje maksimum u svom radu, naglašava vlasnica frizerskog salona.

Trude se razumjeti i uvažavati potrebe svojih djelatnika. – Kod nas je sve stvar dogovora, tako da, prilagođavamo smjene i u dogovoru s djelatnicima kreiramo uvjete da bi se održao balans i zadovoljstvo u našem frizerskom salonu Viva, zaključuje Višnja.

Višnja Tompoš - Grabrović, direktorica tvrtke Vito d.o.o
Višnja Tompoš – Grabrović, direktorica tvrtke Vito d.o.o

Vito d.o.o.

Frizerski salon Viva

Trg Republike 6, Čakovec

T: +385 40 311 878

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE