Tema broja: “Groznica” online shoppinga zahvatila i Međimurce, naručuje se od televizora do cipela!

Zatvoreni sportski objekti zbog pandemije koronavirusa potaknuli su mnoge sugrađane na bavljenje rekreacijom u vanjskom prostoru. Lijepo vrijeme u travnju i početkom svibnja išlo je na ruku svim sportašima, ali i rekreativcima koji su u popodnevnim satima na čakovečkim stazama i obilaznicama vozili bicikle, rolali se, trčali, ili jednostavno šetali sami ili u društvu užih članova obitelji. Sve je to dovelo do pojačanog online šopinga, jer nemogućnost kupovanja tenisica, ili bilo kakve sportske opreme u redovnim trgovinama, građane je “natjeralo” na šoping s kauča. 

Gradivo su lako utvrdili i oni koji možda prije nisu bili naviknuti na online trgovine. Artikl koji odaberete stavite u košaricu koju zatim, nakon što unesete svoje podatke, platite direktno putem kartice, ili pouzećem prilikom podizanja paketa. Osim sportske opreme, građani su naručivali odjeću, obuću, ali i artikle za stanovanje, te dvorište i vrtove.

Prema istraživanju domaće konzultantske agencije Equestris, više od 2,1 milijun Hrvata okrenuo se online shoppingu u vrijeme pandemije koronavirusa i planira tako kupovati ubuduće. Od toga je barem 130.000 onih koji prije nisu kupovali preko interneta. Upravo to svjedoči o dramatičnoj promjeni potrošačkih navika zbog nemogućnosti kupnje u fizičkim trgovinama. No, veliki interes i navala na online naručivanje dovela je do kašnjenja paketa. To se možda nije događalo onim poslovnicama koje su već od ranije imale dobro organiziran način skladištenja robe, ali neki su bili u problemu.

Ostatak velike teme broja u kojoj donosimo iskustva kupaca, ali i poslodavaca koji su svoje poslovanje prebacili online, možete pročitati u aktualnom broju Međimurskih novina koje možete nabaviti diljem Međimurja od petka, 15. svibnja!

Foto: Zlatko Vrzan

Ostavi komentar