Brankica Vlahek-Ivek: I profesori moraju učiti!

Brankica Vlahek_Ivek
Brankica Vlahek-Ivek ima više hobija. Voli čitati, biciklirati, učiti, voditi turističke grupe...

Profesoricu Brankicu Vlahek-Ivek Čakovčanci zasigurno znaju barem “iz viđenja” kako se to kaže. Jer viđamo je u gradu najčešće na biciklu. Kako i ne bi, kad je dvostruka dobitnica bicikla na natječaju Zavoda za javno zdravstvo Međimurske županije “Pješke ili biciklom na posao”. Profesorica je njemačkog jezika koji predaje u Gospodarskoj školi Čakovec već dvadeset godina. Dolazi iz Donjeg Kraljevca, živi u Čakovcu, a slobodno vrijeme koristi za sve ono što voli – putovanja, učenje stranih jezika, čitanje, kazalište i druga kulturna zbivanja.

U profesiji se zalaže za podizanje kvalitete izvođenja nastave. Stoga je u Gospodarskoj školi inicirala projekta namijenjen stručnom usavršavanju profesora pod nazivom “Nova znanja za bolje sutra”. Proveden je u sklopu aktivnosti KA1 Erasmus+ od 1. lipnja do 2015. te do 31. svibnja ove 2017. godine s ciljem usavršavanja znanja profesora iz područja metodike u nastavi matematike, stranih jezika i informatike. Uz profesoricu Brankicu koja je bila autor i koordinator projekta, u njegovom radu sudjelovali su pedagoginja Dijana Kontrec-Horvat, profesorica engleskog jezika Ivana Roža-Kermeci, profesor informatike Velimir Posavec te Barbara Vnuk i Željka Kovačić, obje profesorice matematike u Gospodarskoj školi.

Projekt je obuhvatio ukupno osam mobilnosti. Pet hospitacija u Ekonomskoj i trgovačkoj akademiji BHAK Grazbachgasse u Grazu te tri strukturirana tečaja koja su održana u portugalskom gradu Portu, u Paphosu na Cipru te Krakovu u Poljskoj.

Brankica Vlahek-Ivek ponosna je što je inicirala i provela unapređenje znanja profesora:

– Čak i kada učenici uživaju u svojem zasluženom ljetnom odmoru, njihovi profesori usvajaju nova znanja, vođeni krilaticom cjeloživotnog učenja. Dugoročnu korist ovih usavršavanja vidimo u tome što će iskustva naših nastavnika biti dodatna motivacija i našim učenicima za učenje stranih jezika i matematike te praćenje novih postignuća u informatici. A upravo obje ove komponente važne su za praćenje noviteta iz područja struke, kao i za lakše snalaženje učenicima nakon završetka školovanje u procesu potrage za poslom na tržištu rada.

Više o iskustvima učenja profesora u austrijskoj školi s tradicijom starom više od 150 godina pročitajte u tiskanom izdanju Međimurskih novina.

OVDJE pogledajte i strip – jedan od primjera primjene učenja internetskih alata u učenju njemačkog jezika. Profesorica Brankica o web alatima učila je na tečaju na Cipru. Programom je bilo obuhvaćeno 20-tak alata kao što su izrada stripa, izrada kratkog crtića, voki-avatar, titlovanje videa, umne mape i dr.

foto: rr

Ostavi komentar