APLIKACIJA E-REDAR olakšava komunikaciju između građana Čakovca i komunalnih redara

Ivica Pongrac
Ivica Pongrac

Građani Čakovca pomoću aplikacije E-Redar mogu putem interneta jednostavnije poslati svoje prijedloge, zamjerke i zapažanja vezana uz komunalnu službu i gradsku infrastrukturu. Grad Čakovec je ovu aplikaciju uveo u upotrebu još 2016. godine, ali je bila u testnoj fazi te je mali broj građana znao da uopće postoji. 

Upravo putem ove aplikacije od doma ili na bilo kojem mjestu gdje postoji wifi signal možete prijaviti ili predložiti sve što vas zanima, a u nadležnosti je Grada Čakovca. 

Prijavite svoje komunalne probleme jednim klikom!

E-Redar internetska je aplikacija koja građanima omogućuje jednostavno i brzo slanje prijava preko računala ili mobilnih telefona, praćenje tijeka rješavanja predmeta te komunikaciju s gradskim komunalnim službama, a izradila ju je tvrtka „Pulsar“ d.o.o. Djelatnici Upravnog odjela za komunalno gospodarstvo Grada Čakovca, njih petero, odslušali su predavanje na temu E-Redara koje im je održao autor aplikacije dr. Bruno Trstenjak, inače jedan od predavača s Međimurskog veleučilišta. Djelatnici su upoznati s radom same aplikacije i načinom komunikacije s građanima. U sustav je uključeno i GKP Čakom pa građani mogu slati svoje primjedbe i u domeni Čakomove djelatnosti.

Kako koristiti aplikaciju? 

Besplatna aplikacija je dostupna na svim mobilnim uređajima, sustava Android, a može se nabaviti putem trgovine Play. Korištenje E-Redara vrlo je jednostavno. Nakon što se aplikacija skine na mobitel, potrebna je prijava. Upišete svoje ime i prezime, te e-mail adresu i lozinku. Na vašu adresu dolazi aktivacija lozinka gdje pritisnete na aktivacijski link. Pomoću aplikacije možete poslati prijavu i pregledati ostale prijave. 

Aplikacija automatski unese vašu lokaciju prijave, tako da komunalni redar već na terenu može stići na lokaciju koja je prijavljena. Fotografija prijave nije nužna, ali može se poslati kako bi se dodatno vidio uvid u situaciju. Odabir kategorija prijave je šarolik, a odnosi se na divlja odlagališta otpada, držanje životinja, građevinske inspekcije, javna rasvjeta, javno-prometne površine, odlaganje otpada, održavanje otpada, održavanje naselja, parkiranje, poljoprivredna zemljišta i zelene površine. 

Brža komunikacija između građana i komunalnih službi 

Nakon što je odabrana željena kategorija, napiše se naslov prijave i tekst objave, te se prijava jednostavno pošalje. Ona u obliku obavijesti stigne na mobitele komunalnih redara koji, ako je u njihovoj nadležnosti odgovaraju na prijavu ili jednostavno dođu na mjesto s koje je prijava poslana. Time se omogućava jednostavnija i brža komunikacija između građana i komunalaca. 

Ivica Pongrac voditelj odsjeka za komunalno i prometno redarstvo Grada Čakovca kaže kako je do sada bilo 95 korisnika aplikacije, a bit će ih znatno više. 

– Prijave koje smo imali do sad odnosile su se na neodržavanje zemljišta, rupe na igralištima ili obrasla zemljišta. Sve je to vidljivo direktno na aplikaciji. E-redar je osmišljen kao aplikacija koja će pomoći u boljoj komunikaciji između građana i komunalnih službi Grada Čakovca. Može se prijaviti i nešto što nije u nadležnosti Grada, ali je možda u nadležnosti ČAKOM-a, kaže Ivica Pongrac. 

Građanin prijavi nepokošeno zemljište, a komunalni redar intervenira. Nije nužno poslati samo prijavu, može se poslati i upit. 

– Upit ne mora nužno biti u našoj ingerenciji. Primjerice, građani mogu pitati kome prijaviti učestalo prekoračenje radnog vremena ugostiteljskog objekta. Za to je nadležna policijska uprava te vas komunalni djelatnik uputi na adresu koja je nadležna za takav slučaj, zaključuje Pongrac. 

foto: dv

Ostavi komentar