I dok zbog koronavirusa slušamo vijesti o njegovu negativnom utjecaju na gospodarstvo, ipak upravo poduzetnici u izazovnim situacijama moraju trijezno razmišljati tri koraka ispred. Raditi strategije za situaciju nakon prestanka izvanrednih okolnosti kako bi se tada čim spremiiji vratili na tržište. Ništa ne traje vječno, pa neće ni pandemija koronavirusa.
U želji da vam pomognemo izdvajamo iskustvo vlasnika obrta Sandukar iz Totovca, jer njihovo je iskustvo prokušano i posebno će vrijediti kad ova situacija prođe.
Njihov obrt postoji od 2004. godine i neprestano nastupaju i predstavljaju se na sajmovima. – Nastupi na sajmovima dobro su nam služili od početka za promociju proizvoda, naglašava Izabela Benjak Horvat. Dodaje: – Sajmovi nam također služe za predstavljanje noviteta. Prilika da potencijalnim kupcima pokažemo što se sva može pakirati u drvenu ambalažu. Milenko Benjak vlasnik obrta Sandukar ističe:- Prilagođavamo se novom trendu eko proizvodnje, jer raste potražnja za tom vrstom ambalaže. Trgovački centri napuštaju pakiranje voća i povrća u plastične posudice i prelaze na drvene podloške.
Ako i vi trebate poticaj kako ovu sitauciju usporavanja ekonomske aktivnosti iskorititi za trenutak kad se stvari vrate u normalu pročitajte cijelu priču u novom broju Međimurskih novina koje su u prodaji od petka. 13. ožujka.