Smartway d.o.o iz Svetog Martina na Muri: Kinoindustrija, pametne kuće i dizajnerska rasvjeta

Svoje glavne prednosti vidimo u individualnom pristupu i optimizaciji resursa što vodi do zadovoljnog klijenta

Relativno mlada tvrtka iz Svetog Martina na Muri već je postala ozbiljan partner razvikanim imenima na području kinoindustrije, rasvjete i pametnih kuća. Kako im je to uspjelo i kako su se snašli u vrijeme pandemije, rekla nam je vlasnica i direktorica Petra Mesarić.

– Od ozbiljnijih posljedica pandemije spasila nas je činjenica što se od početka vodimo motom „nikad ne stavljaj sva jaja u istu košaru“ ili tu košaru pazi jako dobro. Mi smo se u samome startu odlučili imati više košara, točnije tri područja i pazimo jako dobro na njih. Sasvim nam je bilo jasno da se unatoč brojnim projektima ne možemo uvijek i zauvijek osloniti na usluge u kinoindustriji.

Naravno da je to ostavilo trag i preoblikovalo naše poslovanje. Odlučili smo staviti fokus na ono što možemo raditi, okrenuli se prema tome i trudimo se biti što bolji. Fokusiramo se na poslove u Hrvatskoj, dok inozemstvo prilagođavamo novim uvjetima. Dogovaramo više različitih scenarija tipa „što ako“ i nešto fleksibilnije rokove.

Pad prometa osjetili smo na području kinoindustrije jer su manje-više kina zatvorena mjesecima, a i ona koja rade imaju izrazito malu posjećenost. Novi projekti koji su trebali biti pokrenuti početkom godine, a čiji periodi izvođenja bi tradicionalno bili za otvorenje pred Božić, nisu pokrenuti. Problem je i nedostatak filmskih sadržaja jer se ne snimaju, a to također značajno utječe na cjelokupni sektor.

Zato smo se preusmjerili na projektiranje i izvođenje pametnih sustava upravljanja energijom, poput pametnih kuća te sustava za praćenje potrošnje energije i vode, a također radimo dosta dizajnerske rasvjete te dekorativnih i akustičnih zidnih tkanina. Ulažemo u naprednije verzije naših programa, educiranje i istraživanje. U područjima sustava upravljanja energijom povećali smo promet u odnosu na prošlu godinu, no ti projekti nisu toliko veliki kao, recimo, projekt izgradnje 4Dx dvorane.

Nama dodatna digitalizacija nije potrebna što je ujedno i rezultat norme ISO 9 001 za naš sustav upravljanja kvalitetom tvrtke. Svakako da je lakše upravljati sustavom kvalitete ako su svi dokumenti nadohvat ruke. Ono što je jedina razlika je da se broj održanih sastanaka s našim partnerima smanjio. Sad to obavljamo samo kada je nužno, a ostatak riješimo mailom, telefonom ili preko Zooma.

Ono što naš posao možda čini zahtjevnijim je što se bavimo implementacijom tehnologija koje se nove i napredne. Samim time nisu toliko ubičajene i trebamo uložiti puno resursa kako bi naši potencijalni klijenti saznali za nas. Moram priznati da nekad zna biti i prepreka što nismo tvrtka koja ima sjedište i poslovanje na području nekog većeg grada, a posebice Zagreba.

Nama je klijent doista na prvom mjestu, uistinu pokušavamo saznati što on želi, kako to možemo optimizirati. Dakle, individualni pristup i optimizacija resursa uz zadovoljnog klijenta naše su glavne vrijednosti.

Kao tim motivaciju pronalazimo u razvijanju novih projekata, u povratnim informacijama klijenata te, naravno, u realiziranim projektima, posebice kada je klijent izrazito zadovoljan. U tvrtci imamo i svoju malu knjižnicu s temama moderne psihologije koja nam dodatno pomaže biti boljima i zahvalnima, rekla je direktorica Petra Mesarić.

Podaci o poduzeću
– Osnovna djelatnost: Inženjerstvo i s njim povezano tehničko savjetovanje
– Broj zaposlenih: 11 zaposlenika
– Godina osnivanja: 2015. godina
– Prvo pojavljivanje na tržištu (starost brenda): 2013. godine iz obiteljskog obrta

Smartway d.o.o
Glavna 23
Sveti Martin na Muri
E: [email protected]
T: +385 95 469 0513
W: www.smartway.com.hr

Ostavi komentar