MULTIPRO iz Mihovljana: Prodajemo opremu i razvijamo svijest o važnosti zaštite na radu

Inovativan pristup u prodaji stvaranjem novih trendova te kvalitetni zaposlenici pozicionirali su nas među lidere hrvatskog tržišta

Dio pandemijske nelikvidnosti anulirali smo kroz ugovorene duže valute dobavljača, dok smo dio anulirali kroz zaustavljanje investicija i rezanje svih nepotrebnih troškova

Radeći u prodaji zaštitne opreme, uvidjeli su prave potrebe kupaca i nedostatke u tadašnjem poslovanju. Shvatili su da to mogu daleko bolje i fleksibilnije organizirati u vlastitoj režiji. Zbog toga su Dobranić Josip, Angel Damir i Darko Zver 2013. godine odlučili otvoriti vlastito poduzeće i osnovali su Multipro, tvrtku koja zaštitnu opremu nudi kupcima po najboljoj cijeni, ali i onima koji žele najbolju kvalitetu europskih dobavljača iz prve ruke.

Osnovna djelatnost od samog osnutka je veleprodaja zaštitne opreme, čime se prioritetno bave i danas. Uz samu prodaju zaštitne opreme, nude i uslugu tiska i štika na tekstilni dio prodajnog asortimana. 2013. godine započeli su prodaju u trgovini od 15 metara kvadratnih, a kako je sljedećih sedam godina promet neprestano rastao, prije tri godine izgradili su vlastiti prostor u Mihovljanu. Kupili su i zemljište pokraj svog u koje namjeravaju investirati, kaže Darko Zver, direktor tvrtke, čim se situacija malo smiri.

– Ideja je napraviti još jedan takav objekt za skladište, tako da bi u ovoj zgradi ostala prodaja. Ljudi kupuju kod nas zbog širine asortimana. Pokrivamo cjelokupni segment osobnih zaštitnih sredstava od glave do pete. Imamo širok raspon cijena, od top kvalitetnih brandova pa sve do najekonomičnijih cijena. A ponosni smo i na našu brzinu i pouzdanost isporuke. Planiramo se širiti i na druge djelatnosti kao što je transport robe, zaštita na radu, programska rješenja, izrada vizualnih rješenja. Dakle, mislimo pokriti jače one dijelove poslovanja koji nam trenutno nisu u fokusu djelatnosti kojima se bavimo. No, to je u našem dugogodišnjem planu razvoja na koji krećemo kad cijelo hrvatsko tržište pokrijemo osnovnom djelatnošću kojom se sada bavimo, kaže Darko Zver.

– Planiramo i osvježenje web shopa, tijekom nadolazećih zimskih praznika u potpunosti ćemo ga zamijeniti novim web shopom. Cilj nove platforme je dodatno približavanje prodajnog asortimana malim kupcima i pojedinačnim građanima koje ne uspijevamo obraditi direktnim kontaktom veleprodajnog tima. Osim toga bit će moguće i saznati više detalja o proizvodima i uslugama te, naravno, kupovati proizvode.

O tome kako se nose s pandemijom i kako su organizirali svoje poslovanje u otežanim uvjetima, direktor tvrtke Darko Zver kaže:

– Bavljenje poduzetništvom u Hrvatskoj je i inače samo po sebi nepredvidljivo i puno prepreka i neugodnih iznenađenja, koje su se dodatno intenzivirale u vrijeme gospodarske krize koja nas trese tijekom cijele 2020. godine. S obzirom na to da se od samog osnutka firme konstantno prilagođavamo promjenama, ni ovogodišnje neprilike nas nisu pretjerano iznenadile.

O tome jesu li imali kakve probleme u poslovanju zbog nastale situacije, direktor Zver nastavlja:

– Osim cjelogodišnjih nesigurnosti u dobavi pojedinih segmenata prodajnog asortimana, ponajveće probleme nam stvara povremena nelikvidnost izazvana kašnjenjem plaćanja kupaca i nerazumijevanje države za probleme kašnjenja naplate. S prošlogodišnjim prometom od 10 milijuna kuna prerasli smo prag mikro/malih poduzetnika koji mogu koristiti mogućnost plaćanja PDV-a po naplaćenoj fakturi pa se često događa da nas država traži plaćanje nemalog iznosa PDV-a kojeg još niti nismo naplatili od svojih kupaca.

– Kako ste riješili takve probleme?

Dio nelikvidnosti smo uspjeli anulirati kroz ugovorene duže valute dobavljača, dok smo dio anulirali kroz zaustavljanje investicija i rezanje svih nepotrebnih troškova. Direktnu financijsku pomoć države nismo tražili, a plaće nismo smanjivali.

– Je li vaše poduzeće osjetilo pad prometa u nekom području poslovanja?

Segment prodaje jednokratne zaštitne opreme je u padu zbog globalne nemogućnosti dobave potrebnih količina, ali smo zahvaljujući sposobnosti i marljivosti našeg prodajnog tima spomenuti minus anulirali višestrukim povećanjem dosad zanemarenih segmenata prodajnog asortimana obuće i odjeće. Generalno gledajući, ovu godinu ćemo završiti u pozitivi, sa zadovoljavajućim plusom u svim bitnim financijskim parametrima.

– Gdje vidite glavne prepreke u bržem razvoju poslovanja?

Glavne prepreke u bržem razvoju poslovanja vidimo u obvezi plaćanja PDV-a po izdanoj, a ne naplaćenoj fakturi, poreznom hiperopterećenju u odnosu na inozemnu konkurenciju. Mi plaćamo znatno veći porez na dobit i dohodak u odnosu na usporedive zemlje „nove Europe“. Nepoštivanju zakona koji se odnosi na maksimalno dozvoljeni rok plaćanja te hrpi izmišljenih parafiskalnih nameta koji nepotrebno opterećuju i iscrpljuju potencijal poduzetnika.

– U čemu smatrate da je vaše poduzeće ponajbolje na tržištu?

Inovativan pristup u prodaji stvaranjem novih trendova te motivirani i kvalitetni zaposlenici pozicionirali su tvrtku Multipro kao jednog od lidera na hrvatskom tržištu u segmentu prodaje zaštitne opreme. Zahvaljujući prethodno navedenim čimbenicima, gradimo uspješna dugogodišnja partnerstva s velikim brojem kupaca diljem Hrvatske što smatramo najvećom kvalitetom naše tvrtke. Pouzdanost i brzina isporuka, širok asortiman, fleksibilnost i uslužnost prema kupcima su ponajbitnije karakteristike koje su zaslužne za sedmogodišnii rast i razvoj naše tvrtke.

– U čemu pronalazite motivaciju i kako ju prenosite na svoje suradnike?

Zahvaljujući pozitivnoj radnoj atmosferi i iskrenim i kvalitetnim međuljudskim odnosima među zaposlenicima, dolazak na posao bez grča u trbuhu smatramo glavnim motivatorom za daljnje bavljenje ovim poslom.

Osim pozitivnom atmosferom i poticajnim okružjem, naše zaposlenike motiviramo i iznadprosječnim primanjima, periodičkim materijalno-financijskim nagradama, kao i povremenim team-building putovanjima koja organiziramo za sve zaposlenike i njihove obitelji (skijanje, wellness vikendi, …). Ukoliko se situacija smiri, sljedeće je godine u planu team-building putovanje u Barcelonu.

– Osnovna djelatnost: Trgovina zaštitnom opremom

– Godišnji promet: oko 12 milijuna kuna

– Broj zaposlenih: 8

– Godina osnivanja: 2013.

– Prvo pojavljivanje na tržištu (Starost brenda): 2013.

Kontakti

Multipro d.o.o. za trgovinu i usluge

Športska 44, Mihovljan

F: +385 40 630 009

M: +385 95 4633 069

E:  [email protected]

www.multipro.hr

Ostavi komentar