Što izbjegavati za doručak ako želite vitko tijelo?

Ilustracija

Ne kaže se uzalud da je doručak najvažniji obrok u danu. S njim pokrećemo organizam i pripremamo ga za naporne sate koji su pred nama. Želite li dan započeti ukusno i zdravo te tijelu pružiti energiju, izbjegavajte ove tri vrste doručka piše portal zadovoljna.hr.

1. Voćni sokovi i jogurti
Kupovni voćni sokovi prepuni su šećera i aditiva te nemaju veliku nutritivnu vrijednost. Ovi napitci natašte trenutno će vam dati energije, ali vam je i vrlo brzo oduzeti. Radije posegnite za pravim voćem koje sadrži i vlakna potrebna za regulaciju probave te ga obogatite zdjelicom žitarica. Isto vrijedi i za voćne jogurte tako da radije odaberite nezaslađeni probiotik.

2. Pekarski proizvodi
Peciva, krafne i ukusni smotuljci od tijesta koje kupujemo u pekari vrlo su ukusni i zasitni, no isto tako ovi proizvodi često sadrže velike količine aditiva, soli i šećera što nikako nije dobra kombinacija za početak dana.

Slana peciva zadržavaju vodu u organizmu, a lisnato tijesto je masno, teško probavljivo i siromašno nutritivnim vrijednostima koja su vašem organizmu prijeko potrebna za normalan rad. Volite li ujutro pojesti pecivo, odaberite ono od cjelovitih žitarica te ga začinite mliječnim namazom ili maslacem i marmeladom.

3. “Zidarski” doručak
Zidarski doručak podrazumijeva masnu, tešu i kaloričnu hranu poput pečenih jaja sa špekom, bijeli kruh ili masne salame začinjene majonezom ili sličnim namazima. Velike količine nezdravih masnoća završit će u obliku masnog tkiva. Volite li ujutro pojesti jaje, najbolje bi ga bilo skuhati i kombinirati uz šnitu prepečenog kruha i čaj.

Ostavi komentar