SAVJET: Što i kako jesti ako se želi smršaviti do 10 kilograma?

Ilustracija
Ilustracija

Želite li izgubiti 10 i više kilograma ne držite dijetu, nego promijenite način prehrane. Ovo je savjet koji preporučuje većina svjetskih nutricionista, a koji uključuje odricanje od precesirane hrane, grickalica i gaziranih napitaka, te smanjeni unos šećera i soli.

Istraživanja su pokazala da se osobe lakše pridržavaju takvog režima prehrane ako u svakom trenutku na raspolaganju imaju zdrave zalogaje. Baš zato iznimno je postala popularna priprema hrane za tjedan unaprijed.

ŠTO TREBAM JESTI?

Manje su šanse da ćete zgriješiti s kakvom vrećicom čipsa ili čokoladicom ako u napadi gladi posegnete u svoju torbu / hladnjak, a tamo pronađete voćku, šaku orašastih plodova, ili namaz poput hummusa koji ćete pojesti s mrkvom ili stapkom celera.

Isto tako vrlo su mali izgledi da ćete ručak naručiti iz kakvog fast food restorana ako u hladnjaku imate već pripremljeni obrok – npr. grilanu piletinu s povrćem, pečenu ribu ili neki drugi izvor nemasnih bjelančevina koji samo trebate podgrijati.

TRIK ZA GUBITAK KILOGRAMA

Najveći neprijatelj unaprijed pripremljenih obroka je neraznovrsnost. Mnogi, naime, griješe kada unaprijed pripremaju nekoliko porcija istog jela, pa danima konzumiraju identičnu hranu zbog čega se brzo zasićuju novog režima prehrane, obeshrabruju se i prekidaju “dijetu“.

Da se takav scenarij ne bi dogodio, blogerica Lisa Bryan s YouTube kanala Downshiftology predlaže pripremu određenih fleksibilnih namirnica koje svakog dana možete kombinirati na drugačiji način i s kojima možete kreirati nova jela.

Ona priprema namirnice ovisno o sezoni i dostupnosti na lokalnoj tržnici. Obično skuha nekoliko jaja, ispeče sezonsko povrće i neki nemasni izvor bjelančevina, te ih kombinira sa svježim povrćem i voćem.

U njenom hladnjaku uvijek se može naći maslac od badema, humus ili umak od avokada koje sama priprema, piše zadovoljna.hr.

Ostavi komentar