Pomoću ovih pravila ojačajte imunitet i do 10 puta u roku od dva mjeseca!

U četiri laka koraka možete ojačati imunitet hranom.

Hrana bogata antioksidansima može udvostručiti snagu imunosnog sustava, tako da se klice, bakterije i virusi koji uđu u organizam ne stignu razmnožiti i izazvati bolest. Uz hranu bogatu hranjivim sastojcima, uništit ćete toksine koji izazivaju bolesti, pomoći tijelu da pokrene sustav čišćenja, obnoviti energiju, izgubiti na težini, stati na kraj bolestima i produljiti si život.

Zasnujte jelovnik na hrani s najviše vitamina, minerala i fitokemikalija, a najmanje kalorija. Tu spadaju šareno voće i povrće, tamno lisnato zeleno povrće, rajčica, paprika i bobičasto voće. Tamno lisnato povrće sadrži limfocite koji potiču probavu, bobice pak sadrže antocijan i bioflavonoide koji štite srce i sprečavaju rak.

Izbjegavajte hranu bogatu zasićenim masnim kiselinama i transmasnim kiselinama, šećerom te onu od bijelog brašna jer naglo povisuje razinu inzulina, što potiče skladištenje masti, slabi imunitet i povećava rizik od raka. Uz hranu koja se polako apsorbira tijelo može pravilno upiti hranjive sastojke i koristiti ih u borbi protiv bolesti.

Takva su hrana orasi, sjemenke i grah. Steroli u orašastim plodovima i sjemenkama pomažu izvući loše masti iz tijela, čime se omogućuje apsorpcija dobrog i snižavanje “lošeg” LDL kolesterola te povećanje funkcije mozga.

Najvažniji gradivni blokovi ove prehrane su namirnice biljnog podrijetla. Previše životinjskih proizvoda povećava hormon IGF-1, koji stvara više prostora za pohranu masnoće i rast tkiva koji se povezuje s rakom. Stoga neka meso čini 10 posto vašeg jelovnika – koristite kao prilog, a ne kao glavno jelo.

I na kraju, pripazite kako jedete. Prosječan čovjek svaki zalogaj prožvače manje od 15 puta. Pokušajte dodati 10 zagriza svakom zalogaju jer ljudi koji dulje žvaču hranu pojedu 10 posto manje.

Primjer dobrog jelovnika

Dan počnite sporo probavljivom zobi, koja povoljno djeluje na probavni trakt. Skuhajte je kao kašu, dodajte lanene ili sjemenke suncokreta te voće kao što su borovnice. Za ručak uvijek jedite salatu i neka vam ona bude najobilnije jelo. Neka se na tanjuru nađe porcija kuhanog lisnatog povrća tamnije boje poput kelja ili špinata, a uz njega pojedite malo mesa. Salatu začinite preljevom s orasima, maslinovim uljem i malo octa. Vegetarijanski gulaš odličan je izbor za večeru.

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE