Koliko trbušnjaka moramo napraviti svakog dana da se vidi napredak?

vježbanje trbušnjaci
Ilustracija

Ravan, čvrsti trbuh nije samo estetski privlačan već i pokazatelj zdravlja jer su čvrsti trbušni mišići preduvjet za ravno držanje i općenito dobar koštano-mišićni sklad.

Zbog toga je dobro znati koliko zapravo trbušnjaka treba napraviti svaki dan da bi vježbanje dalo dobre rezultate, objašnjava zadovoljna.dnevnik.hr.

Trbušnjaci su najpopularnija vježba za trbuh, a specifičnost izvođenja trbušnjaka je u tome što ova vježba, bez obzira na to koliko često je izvodili, nikada ne postane lagana. Upravo zato želimo izbjeći izvođenje prevelikog broja trbušnjaka zbog čega je dobro znati koliko zapravo trbušnjaka treba napraviti dnevno da bi rezultati bili vidljivi.

Odgovor je 30 trbušnjaka, a tome dodajte i podizanje nogu, plank i druge vježbe za učvršćivanje abdomena. Pripazite i na prehranu jer ukoliko se ne hranite zdravo, niti jedna vježba neće imati dugoročni učinak. Provjerite i koliko dugo zapravo treba držati plank da bi se rezultati vježbanja vidjeli.

Pridržavate li se toga, definirane trbušne mišiće počet ćete vidjeti već nakon nekoliko tjedana, a savjet da vam izvođenje trbušnjaka bude svakodnevna ili barem redovita navika.

Vrijedi podsjetiti da je prilikom vježbanja trbušnjaka vrlo važno pravilo poduprijeti glavu i vrat.

Ostavi komentar