Uz ovih 5 jednostavnih savjeta lakše ćete podnositi ljetne noći

ljetne vrućine
Foto: Pixabay

Toplinski valovi u srpnju i kolovozu nisu novost. Već je dobro poznato da bi direktno izlaganje suncu trebalo izbjegavati između 10 i 17 sati, kada je UV zračenje najštetnije. Tijekom najpaklenijih dana, noćna se temperatura ponekad ne spušta ispod 25 stupnjeva, što mnogima otežava spavanje.

Ne trebate klimu da biste se rashladili, već svoju spavaću sobu možete učiniti lagodnijim mjestom za spavanje služeći se ovim jednostavnim trikovima.

  1. Birajte prozračni pamuk

Ako se tijelo znoji tijekom noći, najbolje je kod izbora posteljine izbjegavati određene materijale poput poliestera ili svile. Pamučna posteljina je prozračnija u odnosu na ostale materijale, a u slučaju znojenja plahte se neće lijepiti za kožu. Isto vrijedi za ljetne pidžame i spavaćice, što laganiji pamuk, to bolje.

  1. Spustite madrac na pod

Topliji zrak se diže jer je lakši od hladnijeg pa su iz tog razloga viši katovi kuće često jako zagriju tijekom sunčanih dana. Puno ćete lakše zaspati u prizemlju kuće ili podrumu, ako imate mogućnost premjestiti krevet u najniže dijelove svog doma. Čak i ako se odlučite samo madrac spustiti na pod, to je dovoljno da osjetite olakšanje.

  1. Iskoristite noćni zrak

Iako temperaturna razlika ponekad nije prevelika, većina ljudi ipak lakše podnosi ljetne noći za razliku od uzavrelih temperatura tijekom dnevnih sati. U prostore u kojima spavamo tijekom noći treba osigurati dobar protok svježeg zraka. Ako vam smeta propuh, neka vam barem jedan prozor tijekom noći bude otvoren, a za dodatno olakšanje ispred prozora objesite mokru plahtu ili veliki ručnik. Tijekom noći zrak će strujanjem kroz vlažnu tkaninu stvoriti osjećaj hladnoće.

  1. Držite vlastito tijelo rashlađenim

Vodu nije dovoljno konzumirati samo tijekom dana kada nam je najviše vruće. Prije odlaska u krevet popijte čašu vode kako biste sačuvali tijelo od gubitka tekućine. Najlakše ćete se rashladiti stavljanjem mokrih obloga na mjesta gdje su žile najbliže površini kože, a to su zapešća, vrat, laktovi, gležnjevi te iza koljena. Namakanje stopala u hladnoj vodi također nudi rashlađenje.

  1. Isprobajte ovaj trik s ventilatorom

Smatrate li da ventilator koji posjedujete nije dovoljno jak u hlađenju vaše sobe, osnažite ga na vrlo praktičan način. Ispred ventilatora u zdjelu postavite vrećice leda koje držite u zamrzivaču. Kako se površina leda bude otapala, ventilator će puhati hladan zrak prema smjeru u kojem je postavljen. Ako pak imate stropni ventilator, neka se okreće u smjeru suprotno kretanju kazaljke na satu kako bi lopatice potiskivale hladan zrak prema dolje.

 

Ostavi komentar