Sjedenje je novo pušenje – upozorenje je liječnika koje jasno govori o tome koliko je današnji sjedilački način života štetan za zdravlje, naročito kada je riječ o uzrokovanju upala u tijelu, piše Zadovoljna.hr

Srećom, šteta se može smanjiti ako svakih pola sata ustanete i prošećete se, redovitom tjelovježbom i konzumacijom idućih 10 namirnica.

1. Bobičasto voće

Redovita konzumacija bobičastog voća znatno smanjuje upale u tijelu zahvaljujući vrsti flavonoida koji voću ujedno daje i bogatu tamnu boju.

2. Orašasto voće

Najbogatiji biljni izvor vrlo zdravih omega-3 masnoća. Orasi imaju najviše omega-3 masnih kiselina, dok su bademi jedan od najboljih izvora najboljeg antioksidanta vitamina E, koji štiti stanice od oksidacije, što je nusprodukt upale.

3. Ananas

Ovo voće sadrži moćan protuupalni enzim bromelain. Svaki dio ananasa sadrži taj vrijedni sastojak, ali najveći dio nalazi se u stabljici, koju je prilično nezgodno jesti.

4. Maslinovo ulje

Maslinovo ulje suzbija upale sprječavajući proizvodnju enzima COX-1 i COX-2. Najbolja masnoća koju poznajemo također smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti i pomaže kod mršavljenja, ali samo ako se konzumira pravilno.

5. Kurkuma

Svoja ljekovita svojstva kurkuma duguje sastojku kurkuminu, poznatom po svojim protuupalnim i antioksidacijskim svojstvima. Osim toga, dokazano je da ovaj začin pomaže u mršavljenju, a posebno je učinkovit za gubljenje masnoga tkiva na trbuhu.

Ostavi komentar