Papreni kompakti iz Audija: Novi RS3 Sportback i RS3 Sedan

Upravo su predstavljene najsnažnije inačice kompaktnog Audija A3 u izvedbi s 4 i 5 vrata, a odlikuje ih izrazito sportski dizajn, pogon na sve kotače, ali i 400 KS snažan 5-cilindrični turbo benzinac, piše portal Autogaraža.hr.

I dok se šire vijesti kako najmanji Audi A1 neće dobiti nasljednika, istovremeno je Audi predstavio najpaprenije izvedbe svojih kompaktnih modela – RS3 Sportback i RS3 Sedan. Novi se modeli posebno ističu svojim dizajnom koji već na prvi pogled govori kako nije riječ o nekom ”običnom” modelu.

I Sportback i Sedan izvedbu RS3 modela karakteriziraju novi prednji i stražnji branik izrazito sportskog izgleda, a sprijeda dodatnu dozu agresivnosti daje i velika crna saćasta maska. Tu su i nova LED svjetla sprijeda koja u donjim kutevima svijetle u stilu ciljne zastave, no na tom istom mjestu se mogu ispisati i slova R, S i brojka 3, što mu daju jedinstven dizajn.

Straga branici imaju ugrađene po dvije ispušne cijevi, po jednu sa svake strane, a tu je i difuzor, te decentni spojler na poklopcu prtljažnika Sedan izvedbe, odnosno nešto veći krovni spojler kod Sportback izvedbe. S boka u oči upadaju novodizajnirani crni 19-inčni aluminijski naplatci, ali i sportski pragovi.

Unutrašnjost također donosi nekoliko novosti, kao što su sportski volan presvučen Alcantarom ili pak sportska sjedala koja uz doplatu mogu biti presvučena i Nappa kožom. Standardno je tu i 12-inčna digitalna instrument ploča, te 10,1-inčni multimedijski zaslon, a na oba se kod ovih modela nalaze dodatni prikazi i izbornici koji su vezani uz sportske karakteristike ovog modela.

Treba istaknuti i posebnu RS tipku na volanu koja podešava automobil tako da može postići najbolja vremena na stazama. Uz to, to su i ostali načini rada – Comfort, Auto, Dynamic RS, Individual i Efficiency.

Ali prava se stvar krije ispod prednjeg poklopca, a riječ je o 2,5-litrenom TFSI motoru s 5 cilindara koji razvija maksimalnu snagu od 294 kW/400 KS, koja je dostupna od 5700 do 7000 okretaja, i nudi okretni moment od 500 Nm koji je dostupan od 2250 pa sve do 5600 okretaja.

Motor je uparen s dorađenim 7-stupanjskim S-tronic automatskim mjenjačem s dvije spojke, a pogon je na sve kotače. Novost je i RS Torque Splitter koja omogućuje aktivno vektoriranje okretnog momenta na pojedinom stražnjem kotaču.

Što se tiče performansi, Audi RS3 do stotke ubrzava za 3,8 sekundi, dok mu je maksimalna brzina 250 km/h. Doduše u opciji je i maksimalna brzina od 280 km/h, a ako još dublje gurnete ruku u džep i doplatite i za RS Dynamic paket koji podiže maksimalnu brzinu na 290 km/h.

Cijena za novi Audi RS3 Sportback kreće od 450.000 kuna, dok cijena za Audi RS3 Sedan kreće od 465.000 kuna, a navedene cijene su za njemačko tržište, odnosno kod nas će biti zasigurno dosta skuplji. Prodaja kreće u drugoj polovici kolovoza, dok se prve isporuke kupcima očekuju tijekom jeseni.

Ostavi komentar