Tea Lukša i njezin modni brend Atela osvajaju Hrvatsku!

Atela modni brend nastao je kada se ljubav prema modi spojila s obiteljskim poduzetničkim duhom. Upravo to je slučaj s 23-godišnjom Teom Lukšom, koja je svoju viziju pretočila u brend Atela.

atela modni brend

Smješten na sjeveru Hrvatske, ovaj domaći brend nudi bezvremenske odjevne komade savršene za svakodnevicu – po cijenama koje konkuriraju high street trgovinama! Ako tragate za kvalitetnim i pristupačnim basic komadima, poput klasičnih dolčevita i majica, Atela je ime koje morate upamtiti.

atela modni brend

Obiteljski temelji i poduzetnička vizija stvorili Atelu

Tea nije sama na ovom putu – uz nju je njezina mama Suzana, koja već više od 20 godina uspješno vodi tekstilni obrt Modni studio Latea. Suzana je svojoj kćeri bila ne samo oslonac nego i glavna inspiracija. “Mamina stručnost i predanost stvorile su čvrste temelje na kojima sam mogla razviti Atelu. Njezina posvećenost radu, obitelji i timu deset vrijednih radnica svakodnevno nas motivira,” kaže Tea, uz osmijeh dodajući kako je čak i tata Ljubomir uključen u posao, zadužen za tehničku podršku strojevima.

atela modni brend

Atela modni brend je ostvarenje dječjih snova

Ideja o pokretanju vlastitog brenda tinjala je u Tei još od djetinjstva, dok je promatrala mamu kako radi. “Pitala sam se zašto osoba toliko stručna i talentirana nije osnovala vlastiti brend. Danas shvaćam da je to bila prilika za mene – da prenesem njezinu kvalitetu u nešto što nosi naš osobni pečat.” Tea je spojila studij ekonomike poduzetništva s radom na Ateli. Usprkos izazovima, poput balansiranja fakultetskih obaveza i vođenja brenda, njezina strast prema domaćoj proizvodnji i kvaliteti uvijek ju je gurala naprijed.

atela modni brend

Atela modni brend: Kvaliteta, održivost i dostupnost

U svijetu brzog fashiona, Atela se izdvaja kvalitetom i pažnjom prema detaljima. Svi proizvodi izrađeni su od prirodnih materijala, a cijene su nevjerojatno povoljne – klasične majice koštaju između 7 i 10 eura! “Želimo dokazati da domaća proizvodnja može biti kvalitetna, održiva i pristupačna,” ističe Tea. Održivi materijali, bezvremenski dizajn i cijene koje konkuriraju fast fashion brendovima formula su zbog koje Atela osvaja kupce diljem Hrvatske.

atela modni brend

Širenje ponude Atele i planovi za budućnost

Tea već planira širenje ponude, uključujući veće veličine i novu kolekciju za djevojčice. “Naš cilj je ponuditi elegantne i praktične komade za sve generacije. Vjerujemo u jednostavnost, autentičnost i domaću proizvodnju,” kaže Tea. Uz ovakvu energiju, Atela ne samo da obećava budućnost u modnoj industriji, već i vraća povjerenje u kvalitetu hrvatske proizvodnje. Pridružite se onima koji već prepoznaju vrijednost domaćih brendova – jer uz Atelu moda postaje održiva, kvalitetna i dostupna za svakoga!

atela modni brend

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

51,240FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE

Dani ljubavi sa Frajlama

Koncert The Frajle