Hrvatska parfemska kuća: Zrinski kao brend, gdje stojimo i što čekamo?

zrinski hrvatska parfemska kuća

Živimo u vremenu kada nas sa svih strana zapljuskuju razno razne akcije. Akcije su pomno smišljene u ovim vremenima koja stručnjaci nazivaju potrošačkim. Kako bi se namamilo na potrošnju čak i ona najmanja igla mora biti brendirana. I tako posežemo za novcem sa svog računa da bismo imali upravo ono što želimo, brend, marku koju želimo. No, ne smijemo zaboraviti da se ne brendira samo potrošna roba već i kraj, regija, država, osoba.

Međimurci se vole dičiti kako su županija Zrinskih, Čakovec grad Zrinskih, no je li taj ponos i dovoljno brendiran i kroz priču plasiran svijetu? Moglo bi i puno bolje složili bi se mnogi. Krenimo od samih povijesnih temelja u kojima su Zrinski najveći branitelji Europe od otomanskih najezda i čuvari europskih kršćanskih temelja. Za Zrinske nema tko nije čuo. Bilo da je to kroz priče o hrabrom boju podno mađarskog Sigeta, obrane raznih utvrda austrijskog carstva, hrabrosti ženskih pripadnica te cijenjene europske plemićke obitelji ili pak zapisima povijesnih knjiga o bogatstvu posjeda i kulturi koju su pronosili Europom i čuvali u knjigama na policama svoje čakovečke knjižnice. No jesmo li mi u Međimurju i Hrvatskoj uopće „prodali“ priču o Zrinskima svijetu? Priču koja bi kroz grane turizma kao što je povijesni, avanturistički i kulturni donosila turiste i novac ne samo Međimurju već i drugim područjima u kojima su svojim grbom Zrinski ostavili pečat poput Ozlja, Kostajnice i drugih? Naravno nismo, a itekako bismo mogli, ali i morali!

Realno od Zrinskih u Međimurju ostalo nam je samo kulturno – povijesno nasljeđe. Čakovečki stari grad nadograđivan je i utkana je u njega barokna nit te čipke nakon Zrinskih, bogatstvo su opljačkali i odnijeli u Beč još prije 350 godina. Od pavlinskog samostana i mauzoleja Zrinskih ostao je samo tračak u kapelici Sv. Jelene u Šenkovcu, ali ostale su nam priče koje možemo i moramo brendirati i prodati, ostao nam je naš kraj.

U Hrvatskoj Parfemskoj Kući već sada smo kreirali cijelu paletu hrvatskih parfema, ali pravih, postojanih parfema, onih koji traju i koji neće kupca, putnika namjernika razočarati nakon dva tri sata jer miris hrvatskih parfema ostaje postojan kroz dan. Jedan od takvih je i onaj inspiriran Međimurjem i Čakovcem. Svaki kutak malog Međimurja utkan je u bočicu parfema Zrinski. Note fijolice – ljubičice, livadne trave, lokvanja, vodene paprati, trske i šafrana u samom srcu zaokružuje nota međimurskog nacionalnog simbola, katruže tj. božura protkane notama karanfila, đurđice, divlje trešnje, ciklame, jagode, irisa i jablana dok donje note čine pitomi kesten, šipak, topola i hrast. Sve su to mirisi Međimurja, ali i ostalih krajeva koje su obilježili Zrinski.

Zašto onda ne brendirati hrvatske parfeme zajednički kroz priču, onu romantičnu na koju svi „padaju“? Stvarne činjenice i datume ostavimo povijesnim retcima.

Prodajmo svijetu mirisnu priču Hrvatske kroz Croatian Perfume Collection i mirisnu priču Zrinskih, jer Zrinski ne mora biti samo Čakovec i Međimurje, Zrinski može biti mirisni suvenir i poklon iz Ozlja, Hrvatske Kostajnice, Karlovca, Zagreba. Hrvatska parfemska kolekcija ne mora biti samo suvenir turistima koji su posjetili Hrvatsku, ona je svakako i jedinstven dar kojim naši diplomatski izaslanici kroz mirise Lijepe naše u bočicama parfema mame svoje kolege u svijetu da „nanjuše“ Hrvatsku.

Tako bi Zrinski i ostali parfemi iz kolekcije mogli postati zvijezda u oku naših hrvatskih načelnika, gradonačelnika, župana, predsjednika i ostalih kod svakog putovanja i bratimljenja s nekim u svijetu, priča koja će kroz mirise brendirati Međimurje i Hrvatsku i na taj način privlačiti sve više putnika namjernika u naše krajeve.

Ostavi komentar