Godišnji vam je pri kraju? Evo kako se najbezbolnije vratiti obavezama

Ilustracija/Izvor: Pixabay

Ljeto se polako bliži kraju, a time i godišnji odmori. Ponekad zna biti izazovno vratiti se u staru rutinu nakon tjedana opuštanja. Postoji nekoliko načina kako izbjeći stres povratka na posao.

  1. Nedjelju prije povratka na posao iskoristite za pripremu

Nakon dva ili tri tjedana bezbrižnog života na odmoru, mnogi osjećaju neugodu. Kako biste izbjegli grč u želucu kad se prvi ponedjeljak nakon godišnjeg vratite obavezama, nedjelju provedite u nešto laganijem tonu. Ako ste otputovali, vratite se najkasnije u subotu kako biste iskoristili taj dodatan dan psihološke pripreme.

  1. Pokušavajte pratiti uobičajen raspored spavanja

Godišnji odmor služi za zabavu te nezaboravna druženja s obitelji i prijateljima. Iako su noćne žurke normalna pojava kada smo na godišnjem, nekoliko dana prije kraja odmora vratite se uobičajenoj rutini spavanja koje se pridržavate tijekom godine kako biste lakše podnijeli povratak na rana buđenja.

  1. Ne zaboravite se kretati

Fizička aktivnost preporuča se svakodnevno, no zbog užurbanog načina života nemamo uvijek vremena navratiti do teretane sredinom radnog tjedna. Ljetovanje je pametno iskoristiti za pronalazak novog zanimljivog sporta, uživanje u ljetnim aktivnostima ili dugim šetnjama uz more. Kretanje nas čini sretnima te ćemo takvi ostati i nakon godišnjeg.

  1. Čuvajte uspomene i maštajte o budućnosti

Vjerojatno ćete se osjećati nostalgično razmišljajući o svim mjestima koje ste posjetili, ali možete početi kovati planove o destinacijama koje biste željeli vidjeti slijedećom prilikom. Suvenire koje ste ponijeli s putovanja stavite ne vidno mjesto tako da uvijek imate podsjetnik na lijepe trenutke s ljetovanja i krenite maštati o nekim još neotkrivenim odredištima.

Ostavi komentar