DETOKS: Možete li zamisliti cijeli dan samo na vodi?

Svakodnevni život i ubrzan tempo vrlo često imaju negativno djelovanje na naš organizam. Obroke koji ne sadrže dovoljno hranjivih tvari potrebnih za normalno funkcioniranje organizama, potrebno je zamijeniti onim nutritivno vrjednijima te uvesti kulturu kvalitetne prehrane koja će imati pozitivan učinak na naše zdravlje.

Sigurno ste se više od jednog puta osjećali vrlo tromo i jednostavno pretrpano hranom. Osjećaj pretjerane sitost ne mora nužno imati veze s količinom unesene hrane, već s kvalitetom te iste hrane. Postblagdanski period karakterističan je po nekoliko kila viška na vagi, no zanemarimo li vizualni aspekt, organizam je taj kome bi sva naša pažnja trebala biti usmjerena. Čišćenje organizma prijeko je potrebna navika koja će vas riješiti nedostatka energije, glavobolje te svih neugodnih nuspojava. Kako biste svoje tijelo iznutra doveli u red, potrebno je napraviti potpuno čišćenje, odnosno detoksikaciju. Poanta detoksikacije nikako nije gubitak kilograma, iako će se on pojaviti, već čišćenje organizma od toksina i vraćenje tijela u stanje prirodne ravnoteže.

Postoji nekoliko oblika detoksikacije; ona u kojoj jedete samo voće, povrtne juhe ili smoothieje, no danas ćemo pisati o onoj najboljoj, detoksikaciji vodom. Radi se o najtežem obliku čišćenja organizma koje zahtjeva isključivo konzumaciju vode te je ovakva vrsta detoksikacije najteža, no s razlogom nosi titulu najbolje. Tijelo je naviknuto na hranu, čak i kada realno niste gladni, naš organizam pita jelo, i mi jedemo, stoga će vam biti vrlo teško, no krajnji rezultat mora biti nit vodilja koja vam neće dopustiti da odustanete. Post vodom osim za fizičko čišćenje preporučuje se i za ono duhovno, testiranje vlastitih granica i snage uma. Kao što smo napomenuli, tijekom posta smijete unositi samo vodu, a preporučene količine su do 4 litre dnevno te nikako nemojte unositi više.

Neke od mnogih pozitivnih beneficija posta vodom je čišćenje od štetnih tari i obnavljanje stanica, krvožilni sustav postaje manje opterećen, poboljšava se disanje i probava, a za vrijeme posta troše se unutarnje masne rezerve što dovodi do smanjenja razine kolesterola u krvi. Kada govorimo o trajanju posta s vodom, oko ove stavke svakako se trebate posavjetovati s obiteljskim liječnikom jer sve ovisi u kakvom je vaš organizam stanju te što trenutno može podnijeti. Idealno trajanje posta s vodom je sedam dana, no za to morate biti psihički spremni, ali i dobiti liječničku dozvolu.

Ostavi komentar