Ovakav Bulli još niste vidjeli: nema upravljač, a vozi po tračnicama

Godine 1954. Deutsche Bundesbahn (Njemačke savezne željeznice) suočile su se s izazovom nabave novih kompaktnih servisnih vozila za svoje željeznice.

Umjesto razvoja novog vozila od nule, kombinirali su svestrani Volkswagen Transporter sa željezničkom šasijom. Dvije tvrtke dobile su narudžbu za izradu ovog kompaktnog vozila s motorom s unutarnjim izgaranjem, koje je dobilo oznaku Klv-20.

U roku od godinu dana, tvrtke Martin Beilhack (Rosenheim) i Waggon- und Maschinenbau GmbH Donauwörth pretvorile su po 15 jedinica za željeznicu. Vozilo koje je sada u VWNO kolekciji proizveo je Beilhack.

Ovi ‘željeznički Bulli’ uglavnom su se koristili u željezničkim i signalnim skladištima za preglede i popravke. A Klv-20 ostali su u službi dosta vremena: tek su ih tijekom sedamdesetih godina prošlog stoljeća izbacili iz upotrebe.

Danas postoji samo nekolicina tih vozila koja su još uvijek u voznom stanju i koja su u tako dobrom stanju kao VWNO Klv-20, koji ima broj vozila 20–5011…

Više na: https://autogaraza.hr/novosti/ovakav-bulli-jos-niste-vidjeli-nema-upravljac-a-vozi-po-tracnicama/

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE