6.7 C
Čakovec
Petak, 19 travnja, 2024

Što učiniti kada teleoperater na svoju ruku mijenja uvjete?

Udruzi Društvo potrošača Međimurja javila se potrošačica sa sljedećim problemom:

– Dana 2. svibnja 2022. dobila sam SMS, koji je poslao teleoperater, idućeg sadržaja: “VAŽNO! Od 1. lipnja 2022. godine zbog zakonske regulacije na razini Europske unije, u sklopu vaše tarife više neće biti dostupna opcija bez potrošnje interneta za aplikaciju po izboru i ista će biti deaktivirana. Kako biste i dalje mogli neopterećeno koristiti omiljenu aplikaciju, vašu smo tarifu povećali za 10 GB, a omogućili smo i pristup 5G mreži. Vaša cijena mjesečne naknade umjesto 179,10 kn/mj iznosit će 184,5 kn/mj. Vaš teleoperater.”

Savjet: Operater ne može bez suglasnosti potrošača mijenjati tarifu, kao ni cijene ni uvjete korištenja. Ako mora mijenjati uslugu/tarifu zbog tehničkih razloga, potrošač ima pravo raskinuti ugovor bez ikakvih troškova. Pošaljite pisani prigovor teleoperateru, pa ako odbiju, pošaljite prigovor Povjerenstvu za reklamacije potrošača kod njih. Ako i Povjerenstvo negativno odgovori, pošaljite također prijavu HAKOM-u putem e-prijave na njihovim mrežnim stranicama. Ne morate prihvatiti uvjete iz obavijesti.

Epilog: Potrošačica je prihvatila savjete i poduzela mjere zaštite svojih potrošačkih prava pa se javila s postignutim uspjehom:

„U T-centru moj prigovor je odbijen i rekli su mi da, ako promijenim tarifu, plaćat ću skuplje uređaj, odnosno “penale”. Ni ugovor mi nisu htjeli dati i rečeno mi je kako to svi korisnici sada moraju dodatno plaćati više jer je to uputa iz EU. Rečeno mi je i da, eto, dobra je volja teleoperatera što nam želi dati pristup 5G mreži, koju, usput rečeno, moj mobitel koji sam kupila kod njih ni ne podržava, a da ću dobiti od njih i dodatnih 10 GB, koji mi također ne trebaju.

Poslala sam pisani prigovor putem maila njihovoj službi za korisnike, a za koji sam iznenađujuće brzo dobila negativan odgovor koji je bio istovjetan pojašnjenju u T-centru.

Nezadovoljna, poslala sam e-mail prepisku svog prigovora, odgovora teleoperatera i kako ste mi savjetovali, Povjerenstvu za reklamacije potrošača kod njih, navodeći kako ostajem kod svog prigovora u cijelosti i napomenula sam kako NE ŽELIM nikakvo povećanje cijene, NE ŽELIM pristup 5G mreži, NE ŽELIM nikakvih dodatnih 10 GB prometa, a da U PROTIVNOM ŽELIM raskid ugovora bez plaćanja penala.

Nakon toga, za dva dana, nazvali su me telefonski i ponudili mi jeftiniju tarifu, 148 kn mjesečno za duplo više GB, rekli su 80, a rata za uređaj mi ostaje ista, imam pravo na raskid postojećeg ugovora i ne plaćam nikakve penale, a novom tarifom nisam uopće ugovorno vezana.  Pristala sam na to.  Hvala na savjetima!„

 

Ostavi komentar

Povezani članci

Ostanimo povezani

49,208FanoviLajkaj
608SljedbeniciSlijedi
0PretplatniciPretplatiti

NAJNOVIJE