Iz Savjetovališta potrošača Međimurske županije dobili smo još jedan slučaj u kojem su dali savjet. Nezadovoljni potrošač iz Međimurja obratio im se molbom za savjet u sljedećem slučaju:

“Kao član HAK-a imam pravo na pomoć na cesti u slučaju kvara vozila. Na autocesti mi je puknuo auspuh i nisam više mogao voziti, pa sam pozvao HAK kako bi me odšlepali do servisa gdje će mi otkloniti kvar. Napominjem da kao član HAK-a imam pravo na besplatno šlepanje do 100 km udaljenosti. No, kako su me djelatnici upozorili, HAK ne priznaje troškove ako je u pitanju kvar na auspuhu.

To nigdje u ugovoru nije spomenuto jer da sam znao za tu stavku, ne bih se učlanio u HAK, niti bih pozvao HAK da me šlepa. U konačnici sam morao platiti 632 kn (za 40 km šlepanja, iako bih za prvih 100 km trebao imati besplatno šlepanje bez obzira na uzrok kvara vozila). Molim vas da me uputite kome se trebam obratiti kako bi mi vratili novac.

U prilogu šaljem pravila članstva u kojima NIGDJE NIJE NAVEDENO da postoje slučajevi u kojima oni ne priznaju troškove prijevoza vozila (šlepanja)”.

Odgovor Savjetovališta potrošača Međimurske županije

Evo i odgovora koji su dali na ovaj prigovor potrošača iz Savjetovališta potrošača Međimurske županije.

“Sukladno točki 21. Pravila članskog modela “Start” HAK, korisnik može koristiti besplatnu uslugu Pomoć na cesti do ukupnog iznosa 2.000,00 kn. Odredbe Pravila od točke 24.-33. koje određuju Pomoć na cesti nije isključen kvar auspuha kao slučaj na koje se ne odnose spomenute odredbe.

Predlažemo Vam da uputite pisani prigovor na izdani račun te zatražite da HAK, sukladno Pravilima članskog modela “Start”, izvrši korekciju računa, tj. vrati Vam novac.

HAK Vam mora odgovoriti u roku od 15 dana, od dana zaprimanja prigovora. Ako HAK odbije uvažiti Vaše zahtjeve, uputite prijavu tržišnoj inspekciji”.

Ostavi komentar